  • 11. Data: 2003-02-25 17:49:41
    Temat: Re: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: m...@p...onet.pl

    O! To przynajmniej zostanie mi cos na pamiatke. Co, jak co, to jednak ta karta
    jest tak prosta graficznie, ze az ladna! Troche zielonego na bialym tle! Czy nie
    moglyby banki wydawac takich kart platniczych?

    Ja bym bardzo chcial BIALEGO electrona! Tylko logo banku i logo organizacji
    kartowej. Chyba tak prosty wyglad nie jest zbyt kosztowny?

    A moze chodzi o wzgledy bezbieczenstwa? Ze jak karta im bardziej kolorowa, tym
    trudniej ja podrobic? Ale czy kasjerka przyglada sie wzorom kart? Nie! Chyba, ze
    podziwia ladne karty ...

  • 12. Data: 2003-02-25 21:21:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cholera ich wie. Ale coś mówiła babka o "klawiaturce".

    No to niedobrze - w Lukasie zawsze mnóstwo ludzi siedzi klientowi "na
    plecach" - niedysponentki też są blisko tych PINowych klawiaturek. I komu
    przeszkadzały te karty??? ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-02-25 21:32:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3gmns$jnv$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:

    > No to niedobrze - w Lukasie zawsze mnóstwo ludzi siedzi klientowi "na
    > plecach" - niedysponentki też są blisko tych PINowych klawiaturek. I
    > komu przeszkadzały te karty??? ;)

    Przeciez PINy sie i tak wpisywalo do kart ID, tyle ze 4-cyfrowe.
    Ja nie mam klopotu z zaslonieciem klawiatury. A jak masz ludzi za plecami i
    Cie to denerwuje, to moze sprobuj zmienic oddzial?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-25 21:40:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Przeciez PINy sie i tak wpisywalo do kart ID, tyle ze 4-cyfrowe.
    > Ja nie mam klopotu z zaslonieciem klawiatury. A jak masz ludzi za
    > plecami i Cie to denerwuje, to moze sprobuj zmienic oddzial?

    Tak, ale sam podejrzany przez np. pracownika PIN bez karty nic mu nie dał.
    Jak kart nie będzie, to zapamiętanie PINu przez nieuczciwego pracownika może
    nieźle namieszać (prawda jak mi się ładnie paranoja rozwija ;)))) -skutek
    czytania grupy ;) ) "Zwiedziłam" już prawie wszystkie (prócz jednego do
    którego mi nie po drodze) oddziały Lukasa we Wrocławiu i niestety ludzie
    siedzą Ci na plecach we wszystkich ;((

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-02-25 21:50:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to niedobrze - w Lukasie zawsze mnóstwo ludzi siedzi klientowi "na
    > plecach" - niedysponentki też są blisko tych PINowych klawiaturek. I komu
    > przeszkadzały te karty??? ;)

    Moim zdaniem te karty były bez sensu i jedynie przeszkadzały. Generalnie -
    dobra decyzja.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-02-25 21:59:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3gns9$md9$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > dał. Jak kart nie będzie, to zapamiętanie PINu przez nieuczciwego
    > pracownika może nieźle namieszać (prawda jak mi się ładnie paranoja

    Ale Wojtek pisal, ze nie bedzie sie wpisywalo calego PINu, tylko 3 z 6 cyfr.
    Poza tym naprawde da sie dobrze zaslonic, tylko wybierz taki, zeby umiec w
    ciemno wpisac.

    > wszystkie (prócz jednego do którego mi nie po drodze) oddziały Lukasa
    > we Wrocławiu i niestety ludzie siedzą Ci na plecach we wszystkich ;((

    Sprobuj na Gwarnej w Poznaniu - jest OK ;)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-02-25 21:59:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Moim zdaniem te karty były bez sensu i jedynie przeszkadzały.
    > Generalnie - dobra decyzja.

    Po prostu co kto woli ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-02-25 22:00:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3gogu$q4t$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Moim zdaniem te karty były bez sensu i jedynie przeszkadzały.
    > Generalnie - dobra decyzja.

    Zgadzam sie! Niepotrzebny balast wsrod bardziej uzytecznych kart. A nie
    nosic i zabierac tylko przy planowanym wyjsciu do oddzialu tez klopotliwe.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-02-25 22:12:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ale Wojtek pisal, ze nie bedzie sie wpisywalo calego PINu, tylko 3 z 6
    cyfr.
    > Poza tym naprawde da sie dobrze zaslonic, tylko wybierz taki, zeby umiec w
    > ciemno wpisac.

    Po raz kolejny przypomnę: "za wyjątkow niekompetentą lukaslinią" :-)

    Sami konsultanci mieli sprzeczne informacje. Te informacje gościu przeczytał
    mi z jakiejś wewnętrznej instrukcji po 10 minutach szukania i mówienia
    "jeszcze chwileczkę"... :-)

    To się musi wszystko "uleżeć", zanim coś będzie wiadomo konkretnie... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2003-02-25 22:13:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3gpp2$1j$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po raz kolejny przypomnę: "za wyjątkow niekompetentą lukaslinią" :-)

    Jesli tak, to przypomne, ze 3 z 6 cyfr to sie podaje przy telekodzie. Moze
    im sie po prostu cos pomylilo?

    --
    Robert