  • Data: 2003-10-12 08:13:38
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmb1it$uq3$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale ten co ja mam w hard copy z 1 stycznia 2000 stanowi inaczej, par 59 -
    > wyraznie wynika, ze jak nie dostajesz wyciagu, to nie dostaniesz nowego
    > regulaminu. Ale moze w miedzyczasie tez z 2000 sie zmienil po drodze, bo
    ten
    > zapis pachnie UOKiK ;)

    Ja mam z września 2001. Oba.

    I stoi tam [reg. konta]:

    par. 77

    1. O każdej zmianie niniejszego Regulaminu Bank powiadamia Posiadacza konta
    wysyłając mu zmienione warunki Regulaminu wraz z wyciągiem, o którym mowa z
    par.73. Jeżeli posiadacz konta nie otrzymuje wyciągów, Bank pozostałą
    korespondencję przesyła mu listem zwykłym na adres korespondencyjny lub
    przekazuje w inny, ustalony sposób.

    2. Informacja o zmianie warunków Regulaminu jest podawana do wiadomości
    poprzez obwieszczenie w placówkach Banku przez 1 miesiąc od daty dokonania
    zmiany.

    3. Jeżeli w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania wyciągu, zgodnie z
    par.73 ust.3 lub korespondencji o której mowa w ust.1, zawierających o
    zmianie warunków Regulaminu, Posiadacz konta nie złoży pisemnego
    oświadczenia o odmowie ich przyjęcia, przyjmuje się, że Posiadacz konta
    zaakceptował nową treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza
    wypowiedzenie umowy konta.

    Ale chwila chwila. Na www też jest regulamin z września 2001. To _CO_ ONI
    ZMIENIALI w tym roku???? :-)

    Mam wrażenie, że nie zmienili też na wuwuwuwie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara