  • Data: 2002-09-18 20:03:40
    Temat: Re: [LUKAS] karty - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:am9m66$e9q$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wnikliwe pytania, jak to zwykle od WN :)

    No a jak. :-)

    > Ja też oczekuję wznowionej karty VE. Moja sytuacja jest nieco prostsza,
    > bowiem pierwszą VE odbierałem w oddziale, ale czy to oznacza, że mam udać
    > się do oddziału jak skończy się ważność? Zawiadomią mnie jakoś, że karta
    > czeka?

    Już się dowiedziałem. Wznawiana karta jest "przekazywana" dokładnie tak, jak
    ta poprzednia. Czyli jeśli stara została przysłana pocztą - wznawiana
    przyjdzie pocztą. Jeśli była do odbioru w oddziale - wznowiona będzie czekać
    w danym oddziale...

    > W interfejsie WWW nie widać takiej opcji, można tylko wybrać placówkę.

    Już też wiem. Jedynie przy zakładaniu konta drogą zdalną można wybrać odbiór
    karty pocztą. Inaczej się nie da. Dziwne trochę, no ale cóż...

    Ciekawe tylko co jest, gdy się kartę zastrzeże i zamówi nową - czy można
    wybrać wyrobienie nowej z takim samym sposobem dostawy, czyli pocztą. Ale to
    już niuans. :-)

    Po prostu chodzi mi o to, czy mogę obecną kartę oddać i zamówić nową [chodzi
    mi o ten nowy wzór, a jak :-)] i czy nie okaże się, że w sprawie kart będę
    trzymany smyczą przy danym oddziale...

    info@lukas na to pytanie nie odpowiedziało - pomęczę lukaslinię.

    --
    Pozdrawiam,