  • 1. Data: 2004-03-20 08:51:36
    Temat: LUKAS - juz 3 raz w ciagu tygodnia nie udaje sie ustawic zlecenia
    Od: "Damian" <...@...pl>

    witam,
    czy wam rowniez przeskakuje z formatki gdzie wpisujemy dane zlecenia do
    nowej platnosci??? mi 3 razy w ciagu tygodnia= od 6 dni nie ustawilem
    poprawnie zadnego zlecenia, "doradcy" dokladaja wszelkich staran ale
    dupa...co jak co, ale z lukasa strony nie spodziewalem sie tego, bede
    musial sie pozegnac z bankiem??? bo z vc zrezygnowalem tydzien temu i
    wahalem sie czy dobrze zrobilem, ale w tym momencie lukas upada w moich
    oczach,
    a bylem fanem tego banku na newsach i w zyciu

    --
    DL

  • 2. Data: 2004-03-20 09:48:27
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3h0ji$be$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

    > czy wam rowniez przeskakuje z formatki gdzie wpisujemy dane zlecenia
    > do nowej platnosci???

    U mnie bez problemow.

    > ustawilem poprawnie zadnego zlecenia, "doradcy" dokladaja wszelkich
    > staran ale dupa...

    Oni tez nie moga wprowadzic danych zlecenia u siebie???

    > sie tego, bede musial sie pozegnac z bankiem??? bo z vc zrezygnowalem
    > tydzien temu i wahalem sie czy dobrze zrobilem, ale w tym momencie
    > lukas upada w moich oczach,
    > a bylem fanem tego banku na newsach i w zyciu

    Mocno impulsywnie reagujesz na takie drobne przejsciowe utrudnienia. Przy
    takim podejsciu ciezko bedzie Ci wytrwac w jednym banku przez dluzszy czas.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-20 11:08:05
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3h41k$u2i$1@topaz.icpnet.pl...
    > c3h0ji$be$...@n...onet.pl,
    > Oni tez nie moga wprowadzic danych zlecenia u siebie???

    nie wiem, ale problem denerwujacy jest..
    robie zlecenie jedno - data marcowa - tpsa, ok
    drugi - data marcowa - elektryka ok
    trzeci - data kwietniowa 1- elektryka BLAD
    trzeci - data kwietniowa 2- elektryka BLAD
    poprosilem o upewnienie sie czy mimo braku podpisu nie ma tego gdzies w
    systemie...odp nie ma , ok
    kilka dni odczekalem aby IT moglo dopracowac i dzisiaj znowu
    data kwietniowa 3 - elektryka BLAD...

    > Mocno impulsywnie reagujesz na takie drobne przejsciowe utrudnienia. Przy
    > takim podejsciu ciezko bedzie Ci wytrwac w jednym banku przez dluzszy
    czas.

    no w tym problem ze z lukasa nie chce odchodzic bo jestem zadowolony z
    uslug, zreszta niejednokrotnie chwalilem na newsach, ale blad to blad...
    do oddzialow nie chodze, czasami jak jestem przejazdem w pulawach to z
    wielka przyjemnoscia tam wstepuje (tu pozdrawiam Pania Malgosie P.), jestem
    raz na pol roku tam ale zawsze mam przyjemnosc spotkania sie z ta Pania ,
    jak ktos z Pulaw to czyta to prosze pozdrowic hehe

  • 4. Data: 2004-03-20 11:33:02
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3h8jf$2ns$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
> [...]
    > w systemie...odp nie ma , ok
    > kilka dni odczekalem aby IT moglo dopracowac i dzisiaj znowu

    jak robisz to zlecenie?
    jako okresowe?

    > no w tym problem ze z lukasa nie chce odchodzic bo jestem zadowolony z
    > uslug, zreszta niejednokrotnie chwalilem na newsach, ale blad to
    > blad... do oddzialow nie chodze

    No to zlec tymczasem przez telefon, daj im szanse naprawic.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-03-20 11:41:36
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > jak robisz to zlecenie?
    > jako okresowe?

    kazde zlecenie jest pojedyncze

    > No to zlec tymczasem przez telefon, daj im szanse naprawic.

    tu pojawia sie inny bol... przynajmniej kiedys tak bylo , z rok nie
    dzwonilem na lukaslinie, chcac wykonac przelew musze przedyktowac numer
    konta przez telefon, powinni miec wglad w moich odbiorcow... haslo
    energetyka i taka a taka kwota na dzien taki i taki, trwaloby to szybko i
    wygodniej, przynajmniej jak ma sie zdefiniowanego odbiorce danego przelewu
    no ale nie ja jestem analitykiem i ja kasy za chlopakow z dawnej legnickiej
    nie biore

  • 6. Data: 2004-03-20 13:22:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3haia$7vn$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

> [...]
    > odbiorce danego przelewu no ale nie ja jestem analitykiem i ja kasy
    > za chlopakow z dawnej legnickiej nie biore

    ZTCW od innych (sam nie korzystam z tego kanalu), maja wglad w historie i
    potrafia skopiowac odbiorce z dokonanego juz przelewu i chetnie to robia.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-03-20 17:51:23
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3hgiv$aht$1@topaz.icpnet.pl...
    > ZTCW od innych (sam nie korzystam z tego kanalu), maja wglad w historie i
    > potrafia skopiowac odbiorce z dokonanego juz przelewu i chetnie to robia.

    byc moze, raz robilem przelew przez tel.