  • 1. Data: 2004-03-19 21:39:16
    Temat: Pomocy - krotkie pytanka o MasterCard
    Od: "ak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Chciałem wziąć udział w konkursie MasterCard
    http://www.mojakarta.pl/index.php?o=konkurs&str=2
    Właściwie to byłem pewien swoich odpowiedzi, ale dzisiaj jeszcze raz
    przeczytałem pytania i przy jednym jednak nie mam pewności.
    Na początek może napiszę moje odpowiedzi.

    1. C
    2. A,B
    3. C
    4. C
    5. hmmm..., tutaj chyba nie powiem ;)

    Tylko mam wątpliwości czy czasem w 2 jeszcze nie C bo pytanie jest tak
    dziwnie sformułowane. Myślę o kartach przedpłaconych dla ktrych nie trzeba
    mieć konta i że o to chodzi. Proszę o odpowiedź czy dobrze wypełniłem.

    pozdrawiam, AK

  • 2. Data: 2004-03-19 21:50:18
    Temat: Re: Pomocy - krotkie pytanka o MasterCard
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    ak wrote:
    > Tylko mam wątpliwości czy czasem w 2 jeszcze nie C bo pytanie jest tak
    > dziwnie sformułowane.

    Sformułowanie jest bardzo jasne - na mój gust.
    Poczytaj jeszcze o kartach kredytowych ;-)

    > Proszę o odpowiedź czy dobrze wypełniłem.

    Nie da rady, konkurujemy przecież ;-)

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-03-19 22:18:16
    Od: "CKY74" <c...@g...pl>

    Użytkownik "ak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziwnie sformułowane. Myślę o kartach przedpłaconych dla ktrych nie trzeba
    > mieć konta i że o to chodzi. Proszę o odpowiedź czy dobrze wypełniłem.

    Dobrze. No z wyjątkiem pkt. 5.
    W zasadzie przy pkt. 2 można by dyskutować czy B jest odp. poprawną. Zależy
    jak na to spojrzeć. Niby możemy go spłacać w takim tempie jak nam się podoba
    ale z reguły bank wymaga spłaty co najmniej 5% zadłużenia miesięcznie, więc
    tak nie do końca możemy...
    Trudno stwierdzić co poeta miał na myśli.
    Natomiast C w pkt.2 zdecydowanie odpada.

    Pzdr

    CKY74

    P.S. A pkt. 5 - to mi się kojarzy z gołą d...
    Bo mi się wszystko z tym kojarzy... :-)))

  • 4. Data: 2004-03-20 06:46:26
    Od: "ak" <a...@g...pl>

> [...]
    > tak nie do końca możemy...
    > Trudno stwierdzić co poeta miał na myśli.
    > Natomiast C w pkt.2 zdecydowanie odpada.

    http://www.mojakarta.pl/index.php?o=karty_kredytowe

    Poniższy tekst z ich strony::

    "Karty kredytowe, których znacząco przybywa na polskim rynku, dają ich
    właścicielom jedyną w swoim rodzaju elastyczność finansową. Zapewniają pełną
    swobodę dokonywania operacji finansowych i pozwalają spłacać kredyt w
    indywidualnym tempie. Mogą być używane zarówno w kraju, jak i za granicą do
    dokonywania zakupów i pobierania gotówki z bankomatów"

    W związku z tym nie mam wątpliwości że "2 C" tym bardziej że odpowiedzi mają
    być z ich strony do wyczytania.
    Ale zaniepokoiła mnie wypowiedź "luzyty" że mam jeszcze poczytać o kartach.
    Bo to może znaczyć że coś jest nie tak w odpowiedziach lub że po poczytaniu
    po prostu nabiorę pewności. A przecież nie jest tak że proszę o rozwiązanie
    pytań co byłoby z pewnością powodem do sarkastycznych uwag.

    Nadal proszę o wszelkie uwagi co do poprawności odpowiedzi :)

    pozdrawiam, AK.

  • 5. Data: 2004-03-20 06:48:28
    Od: "ak" <a...@g...pl>

> [...]

    indywidualnym tempie. Mogą być używane zarówno w kraju, jak i za granicą do
    dokonywania zakupów i pobierania gotówki z bankomatów"

    W związku z tym nie mam wątpliwości że "2 B" tym bardziej że odpowiedzi mają

  • 6. Data: 2004-03-20 09:46:52
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ak <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > pytań co byłoby z pewnością powodem do sarkastycznych uwag.
    >
    > Nadal proszę o wszelkie uwagi co do poprawności odpowiedzi :)

    2. Jakie korzyści daje posiadaczowi karta kredytowa?
    a) Oferuje odnawialny kredyt o określonym limicie
    b) Pozwala spłacać kredyt w indywidualnym tempie c) Jedynym warunkiem
    niezbędnym by ja otrzymać, jest otwarcie rachunku bankowego

    Moim indywidualnym tempem spłaty kredytu jest 0,99 PLN miesięcznie :), a
    moje zadłużenie na karcie to na przykład... 1500 PLN. Który bank na to się
    zgodzi? Żaden, dlatego śmiem twierdzić, że odpowiedź "b" do
    najprawidłowszych nie należy.
    pzdr.

  • 7. Data: 2004-03-20 10:01:26
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK napisal/a:

> [...]
    > , a moje zadłużenie na karcie to na przykład... 1500 PLN. Który
    > bank na to się zgodzi? Żaden, dlatego śmiem twierdzić, że odpowiedź

    miesieczne odsetki od 1500 bedą większe niz wzmiankowana kwota 0.99 zł, a
    zatem żadnego kredytu (z oprocentowaniem powyżej 0.79% pa) nie spłaciłbyś w
    tym
    tempie nigdy, więc i żaden bank by się na to nie zgodził :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy