  • 1. Data: 2006-03-15 11:32:33
    Temat: [LUKAS]Super Hiper promocyja - Rachunek Oszczędzam - jak korzystać ???
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Odkrył już ktoś jak zdefiniować stałe przelewy na ów
    "podrachunek" ????

    Stałym zleceniem się ni do ... Muszę ręcznie przelewać kasę ?

    Bez sensu ...
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2006-03-15 12:21:38
    Od: habek <h...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Odkrył już ktoś jak zdefiniować stałe przelewy na ów "podrachunek" ????
    >
    > Stałym zleceniem się ni do ... Muszę ręcznie przelewać kasę ?
    >
    > Bez sensu ...

    Na liście oszczędności możesz kliknąć na ten rachunek. Na górze tabelki
    będzie podany jego nr w skróconej formie.
    Możesz stworzyć zlecenie stałe na ten nr.

  • 3. Data: 2006-03-15 12:27:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    habek napisał(a):

    > Na liście oszczędności możesz kliknąć na ten rachunek. Na górze tabelki
    > będzie podany jego nr w skróconej formie.
    > Możesz stworzyć zlecenie stałe na ten nr.

    DOstałem komunikat, że nie można przelewać z rachunku na ten sam
    rachunek ;) ... mimo, że podawałem ten nr ...

  • 4. Data: 2006-03-15 12:31:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > DOstałem komunikat, że nie można przelewać z rachunku na ten sam
    > rachunek ;) ... mimo, że podawałem ten nr ...

    Odszczekuję - na skrócony nr poszło - na pełny numer nie chciało.

    THNX.

  • 5. Data: 2006-03-15 12:43:05
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    promocja konczy sie 31.III potem bedzie 3.5% lol z kapitalizacja 3M rotfl
    wiec nie wiem czy to wogole warte zachodu

  • 6. Data: 2006-03-15 13:01:47
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michal M JJ napisał(a):
    > promocja konczy sie 31.III potem bedzie 3.5% lol z kapitalizacja 3M rotfl
    > wiec nie wiem czy to wogole warte zachodu

    Warte nie warte - zawsze brakowało mi "podkonta" w Lukasie, na
    któe mógłbym przelewać "nadwyżki", tak by nie mieć do nich
    bezpośredniego dostępu za pośrednictwem np bankomatu ;) w piątek
    o 23 w rynku ;) ... Pozwoli to na ograniczenie rozchodzenia się
    kasy ... i z braku tegoż musiałem otworzyć rach w innym banku i
    wrzucić kartę oraz "hasła" do niszczarki ;)

    A teraz po 3 latach lukas wpadł na pomysł bym mógł mieć "2
    rachunki" ...

  • 7. Data: 2006-03-15 15:06:17
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

> [...]
    > Pozwoli to na ograniczenie rozchodzenia się kasy ... i z braku tegoż
    > musiałem otworzyć rach w innym banku i wrzucić kartę oraz "hasła" do

    hehe ano to tobie sie przyda to konto tez po 1.IV bo ja chyba swoje zlikwiduje
    1.IV zeby zkapitalizowac po miesiacu a nie czekac jeszcze 2msce ;-)

  • 8. Data: 2006-03-15 15:08:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michal M JJ wrote:

    > hehe ano to tobie sie przyda to konto tez po 1.IV bo ja chyba swoje
    > zlikwiduje 1.IV zeby zkapitalizowac po miesiacu a nie czekac jeszcze
    > 2msce ;-)

    I tu jest clou. Czy można zlikwidować i tego samego dnia otworzyć w
    serwisie internetowym nowe? Ktoś próbował? Byłaby to dobra metoda na
    kapitalizacje i belkę.

  • 9. Data: 2006-03-15 15:10:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michal M JJ wrote:

> [...]

    I tu jest clou. Czy można zlikwidować i tego samego dnia otworzyć w
    serwisie internetowym nowe? Ktoś próbował? Byłaby to dobra metoda na
    kapitalizacje, belkę i jedną wypłątę w miesiącu.

  • 10. Data: 2006-03-15 15:35:49
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    jureq wrote:

    > I tu jest clou. Czy można zlikwidować i tego samego dnia otworzyć w
    > serwisie internetowym nowe? Ktoś próbował? Byłaby to dobra metoda na
    > kapitalizacje, belkę i jedną wypłątę w miesiącu.

    heheeh nie czyta sie regulaminow? ;-)
    jesli nie poczekasz 90dni pomiedzy zamknieciem i otwarciem nowego to bulisz (o
    ile pamietam) 20zl za otwarcie ;-)