  • 1. Data: 2006-03-15 09:14:40
    Temat: Multibank - Refinansowy kredyt hipoteczny
    Od: "ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Witam
    Tak sobie oglądam żeczony kredyt (
    http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=4410 ) i zastanawiam się gdzie
    jest chaczyk ?, wszystko wygląda ładnie i pięknie, że aż sam zaczęłem się
    zastanawiać czy nie przenieść tam kredytu. Ale wrodzona podejżliwość mówi
    mi, że jak mówią, że jest bez żadnych opłat to lepiej od razu uciekać. Może
    ktoś już miał doczynienia i podzieli się swoimi doświadczeniami.

    Ksieciuniu6

  • 2. Data: 2006-03-15 09:16:54
    Temat: Re: Multibank - Refinansowy kredyt hipoteczny
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ksieciuniu6 wrote:
    > Witam
    > Tak sobie oglądam żeczony kredyt (
    rzeczony
> [...]
    > mi, że jak mówią, że jest bez żadnych opłat to lepiej od razu uciekać. Może
    > ktoś już miał doczynienia i podzieli się swoimi doświadczeniami.
    do czynienia
    Wygląda fajnie, ale, sądząc z opisów na forum mBanku, i tutaj może być
    ciężko przenieść z powodu, hmm braków organizacyjnych.

    KJ

  • 3. Data: 2006-03-15 13:36:35
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ksieciuniu6" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podejżliwość mówi mi, że jak mówią, że jest bez żadnych opłat to lepiej od
    > razu uciekać. Może ktoś już miał doczynienia i podzieli się swoimi

    Ze mną się kontaktowali. W pln refinansują mój kredyt z 5,9% na 5,5%. Te
    5,5% to stopa zmienna nie oparta na żadnej marży i WIBOR tylko zapis w
    umowie, więc za parę miesięcy/lat może się okazać, że będzie to sporo
    więcej.
    Ja rezygnuję.

  • 4. Data: 2006-03-15 17:51:50
    Od: "M.W." <W...@o...pl>

    podobnie jak w mBanku, minimalny kredyt, ktory refinansuja to 80 tys zl.

  • 5. Data: 2006-03-16 12:38:31
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    M.W. napisał(a):
    > podobnie jak w mBanku, minimalny kredyt, ktory refinansuja to 80 tys zl.

    i jeden grosz :)

    Marek