  • 1. Data: 2006-03-14 20:36:42
    Temat: Reklamacja wpłacenia we wpłatomacie mBanku - jak długo?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Spotkała moją małżonkę wczoraj przykrość, otóż wpłatomat mBanku w
    Szczecinie w Galaxy po włożeniu karty i gotówki zastrajkował, zawiesił
    się, a następnie po 2 minutach wrócił jak gdyby nigdy nic do pracy,
    wyrzucił kartę małżonki, ale zadnego potwierdzenia wpłaty, itp., już
    nie. Oczywiście zgłosiliśmy to od razu w mBanku na infolinię, bowiem
    kwota była duża (1500zł) i były to pieniądze na życie (obecnie jemy z 2
    małoletnich dzieci tynk ze ścian). Ile mniej więcej trwa odzyskiwanie
    kasy z takiej awarii? Wiem że regulaminowo mają 30 dni, a w praktyce?

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: a...@o...pl t...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-14 21:06:15
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości
    > Ile mniej więcej trwa odzyskiwanie kasy z takiej awarii? Wiem że
    > regulaminowo mają 30 dni, a w praktyce?

    W moim przypadku to było 7 dni.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-15 12:16:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Mar 2006 22:06:15 +0100, w <dv7bb8$uv$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W moim przypadku to było 7 dni.

    W moim zbliża się jakoś 75 dzień (reklamacja w toku).

  • 4. Data: 2006-03-15 15:24:24
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    TBL aka TLZ napisał(a):
> [...]
    > nie. Oczywiście zgłosiliśmy to od razu w mBanku na infolinię, bowiem
    > kwota była duża (1500zł) i były to pieniądze na życie (obecnie jemy z 2

    Znajoma właśnie w ten sposób "straciła" dziś 20 000zł.

    KK