  • 1. Data: 2006-03-15 12:13:02
    Temat: ING ,PKO czy inny?
    Od: a...@g...pl

    Witam, mam pytanie do doświadczonych w kredytach PLN w PKO i ING, czy
    ktoś poleca , czy raczej odradza któryś z tych banków, ING stosuje
    %=WIBOR6M +MARŻA stała na cały okres kredytowania, a PKO %=WIBOR6M
    +MARŻA , wydaje mi sie to ok, bo oprocetowanie zależeć będzie od
    NBP, czy są tu jakieś haczyki, na które tzreba zwrócić uwagę,
    bardzo proszę o podpowiedź, pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-15 13:26:39
    Temat: Re: ING ,PKO czy inny?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > +MARŻA , wydaje mi sie to ok, bo oprocetowanie zależeć będzie od
    > NBP, czy są tu jakieś haczyki, na które tzreba zwrócić uwagę,

    Akurat tutaj nie ma haczyków. Obydwa banki mają taką samą zasadę ustalania
    oprocentowania. Jezeli w umowie okreslona jest marża, to o oprocentowanie
    nie ma sie co bac, no chyba, ze na skutek jakichs wariacji WIBOR zmieni
    kierunek zmian z malejącej na rosnącą.

    Zagwostki za to mogąbyc w tzw. oplatach dodatkowych.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh