  • 1. Data: 2002-07-10 17:49:32
    Temat: LUKAS . . .
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Tak sie sklada, ze niedlugo do Lukasa bede mial prawie po drodze..
    Mam rachunki w: PEKAO, mBanku,Inteligo i LGnet.
    Potrzebuje Lukasa, glownie do wplat gotowkowych.

    1.Czy jezeli zaloze sobie rachunek internetowy w Lukasie to bede mial wplaty
    gotowkowe za free?
    2.Jak dlugo trwa zalozenie rachunku w Lukasie?
    3.Czy mozna zalozyc rach. internet. w marmurku Lukasa?
    4.I, jak "chodza" strony Lukasa?

    pozrd
    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-07-10 18:07:14
    Temat: Re: LUKAS . . .
    Od: "loomer" <n...@N...onet.pl>

    > Czesc
    Witam

    > 1.Czy jeżeli zaloze sobie rachunek internetowy w Lukasie to bede mial
    wplaty
    > gotowkowe za free?

    TAK

    > 2.Jak dlugo trwa zalozenie rachunku w Lukasie?

    Normalnie jak w marmurku, chociaż z e-kontem trochę się grzebią. Może z 20
    min.

    > 3.Czy mozna zalozyc rach. internet. w marmurku Lukasa?

    TAK i to jest najlepszy czyt. najszybszy sposób.

    > 4.I, jak "chodza" strony Lukasa?

    Dawno nie zaglądałem, ale raczej okay.

  • 3. Data: 2002-07-10 18:45:07
    Od: qwerty40 <q...@h...pl>

> [...]
    > gotowkowe za free?
    > 2.Jak dlugo trwa zalozenie rachunku w Lukasie?
    > 3.Czy mozna zalozyc rach. internet. w marmurku Lukasa?

    ad2.Krótko
    > ad3.Tak
    > ad4. można wytrzymać

    qwerty40

  • 4. Data: 2002-07-10 18:52:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ad1.Tak
    > ad2.Krótko
    > ad3.Tak
    > ad4. można wytrzymać

    Potwierdzam.

  • 5. Data: 2002-07-10 20:39:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "** Robert K.**" <r...@w...com> wrote in message

    > 1.Czy jezeli zaloze sobie rachunek internetowy w Lukasie to bede mial
    wplaty
    > gotowkowe za free?
    juz wiesz, że tak - ale uwaga, 2 zł prowizji od wypłaty w oddziale

    > 2.Jak dlugo trwa zalozenie rachunku w Lukasie?
    tak
    > 3.Czy mozna zalozyc rach. internet. w marmurku Lukasa?
    tak

    > 4.I, jak "chodza" strony Lukasa?
    Parę miesięcy temu było dosyć koszmarnie, potem coraz lepiej, teraz jest
    przyzwoicie - ale uwaga - to bardzo zalezy, skąd się łączysz, do czego
    jesteś podpięty.

    Powinieneś sprecyzować tu pytanie, np. "z modemu TPSA w Lublinie"

  • 6. Data: 2002-07-11 11:20:59
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesteś podpięty.
    >
    > Powinieneś sprecyzować tu pytanie, np. "z modemu TPSA w Lublinie"

    Lacze sie z modemu TP SA w Gdansku i nie mam problemow.

    AO

  • 7. Data: 2002-07-11 22:47:26
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Proponuje założenie Lukas e-konta w wersji bez tokena.
    Prowadzenie i przelewy za darmo.

    S.