  • 1. Data: 2002-07-23 13:03:40
    Temat: LUDZIE PORADŹCIE MI GDZIE MAM WZIĄŚĆ KREDYT
    Od: "Yaro" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Już mi ręce opadają :-(. Chcę wziąść kredyt 11 tys. na zakup samochodu. ALE!
    Nie wiem gdzie mam wziąść, w jakiej walucie i jaki kredyt, czy na samochód
    czy zwykły konsupcyjny.

    Gdzie jest najtaniej ? Gdzie są najlepsze warunki ?

    Ja mam konto w PKO bp, ale znowu tam kredyt dają tylko na samochody nowe i
    zakupione w Polsce. A ja mam chrapkę na Corsę sprowadzoną w 1997 z Niemiec.

    BARDZO PROSZE O RADY

    Yaro

  • 2. Data: 2002-07-23 15:40:33
    Temat: Re: LUDZIE PORADŹCIE MI GDZIE MAM WZIĄŚĆ KREDYT
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Yaro" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał:

    > Ja mam konto w PKO bp, ale znowu tam kredyt dają tylko na samochody nowe i
    > zakupione w Polsce. A ja mam chrapkę na Corsę sprowadzoną w 1997 z
    Niemiec.

    > BARDZO PROSZE O RADY

    Ciekawy wydaje się być kredyt samochodowy w Lukasie.
    http://www.lukas.pl/oferta_kredyty_samochod-tab.asp
    Sporo zależy od tego na jaki okres byś chciał ten kredyt
    (im krócej tym niższe %).
    sporą zaletą tego kredytu też jest to, że:
    "Umożliwiamy kontynuację ubezpieczenia pakietowego przez
    cały okres spłaty kredytu".
    Znacznie taniej to wyjdzie, niż gdybyś sam ubezpieczał go
    wykupując oddzielnie OC/AC/NW.

    hosi
    GG# 520751

  • 3. Data: 2002-07-23 17:26:12
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Użytkownik "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> napisał w wiadomości

    > Niemiec.
    tak bylo kiedys. teraz to nie ma wiekszego znaczenia.
    Ale polecalbym Ci raczej kredyt gotowkowy. jesli masz rachunek z regularnymi
    wplywami mozesz wystapic o kredyt gotowkowy bez dodatkowych zabezpieczen -
    max. okres splaty to 4 lata.
    Przy samochodzie uzywanym imho zbyta duzo formalnosci dla tak (w sumie)
    nieduzej kwoty kredytu.

> [...]
    > Sporo zależy od tego na jaki okres byś chciał ten kredyt
    > (im krócej tym niższe %).
    > sporą zaletą tego kredytu też jest to, że:
    wybacz ale oprocentowanie tego kredytu rudno nazwac ciekawym... i jeszcze
    jedno - co z prowizja?
    > "Umożliwiamy kontynuację ubezpieczenia pakietowego przez
    > cały okres spłaty kredytu".
    to zadna laska - w chwili obecnej najwieksi ubezpieczyiele umozliwiaja
    wykupienie ubezpieczenia pakietowego takze dla samochodow kilkuletnich.

    > Znacznie taniej to wyjdzie, niż gdybyś sam ubezpieczał go
    > wykupując oddzielnie OC/AC/NW.
    a konkrety? ile Lukas sobie zyczy za to ubepieczenie?

    pozdrawiam
    Konrad

  • 4. Data: 2002-07-23 17:49:46
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał:

    > a konkrety? ile Lukas sobie zyczy za to ubepieczenie?

    To już raczej pytanie pod 0800660022 ;)

    hosi
    GG# 520751

  • 5. Data: 2002-07-23 17:57:32
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

    > To już raczej pytanie pod 0800660022 ;)
    czytajac Twoj post odnioslem wrazenie ze jakos CI blisko to tej
    infolinii:))) a tak serio to myslalem ze moze przypadkiem znasz jakies
    szczegoly...

    > --
    > Pozdrawiam
    ja takze
    Konrad

  • 6. Data: 2002-07-23 18:02:53
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał:

    > czytajac Twoj post odnioslem wrazenie ze jakos CI blisko to tej
    > infolinii:)))

    Widze że na grupie taki zwyczaj się wytwarza,
    że kiedy ktoś coś poleca to jest posądzany że
    pracuje w danej firmie ;-)
    Tak się składa że w Lukasie to mam tylko konto :-)

    hosi
    GG# 520751

  • 7. Data: 2002-07-23 18:05:40
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    > Widze że na grupie taki zwyczaj się wytwarza,
    > że kiedy ktoś coś poleca to jest posądzany że
    > pracuje w danej firmie ;-)
    no nie, skadze, jakbym smial :))
    > Tak się składa że w Lukasie to mam tylko konto :-)
    to zaras sie do Ciebie zglosi ktos z oferta sprzedazy pozostalych produktow
    :)))

    pozdrawiam
    Konrad
    gg#843679