  • 1. Data: 2002-11-07 08:21:58
    Temat: [LGnet] pobieranie z netKombo - kiedy odsetki?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dziś przelałem sporo środków z LGnet do innego banku, więc "zerwało" się
    dużo jednostek (tych po 500 zł znaczy) z netKombo. Kiedy zobaczę na
    netKoncie (bo chyba tam?) odsetki za te wszystkie miesiące przebywania
    jednostek na netKombo? Myślałem, że od razu, ale nie ma.

  • 2. Data: 2002-11-07 11:06:59
    Temat: Re: [LGnet] pobieranie z netKombo - kiedy odsetki?
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużo jednostek (tych po 500 zł znaczy) z netKombo. Kiedy zobaczę na
    > netKoncie (bo chyba tam?) odsetki za te wszystkie miesiące przebywania

    Najwczesniej jutro. Jesli jednak jakiejs lokaty nie zerwałes do konca, to od
    niej zobaczysz odsetki dopiero z chwila calkowitego wyplywu lokaty, albo po
    6 miesiacach od zalozenia lokaty.

    Waldek

    PS. Lokata na netkombo z chwila zalozenia wynosi wielokrotnosc 1k PLN. Jak
    rozumiem, po zalozeniu musiales juz cos z niej "uszczknac" aby wynosila 500
    PLN?

  • 3. Data: 2002-11-07 14:35:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dzięki :)

    In news:aqdhgj$hve$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:
    > Najwczesniej jutro. Jesli jednak jakiejs lokaty nie zerwałes do
    > konca, to od niej zobaczysz odsetki dopiero z chwila calkowitego
    > wyplywu lokaty, albo po 6 miesiacach od zalozenia lokaty.

    Zerwałem na pewno, bo ok. 80% srodków przelałem.

    > PS. Lokata na netkombo z chwila zalozenia wynosi wielokrotnosc 1k
    > PLN. Jak rozumiem, po zalozeniu musiales juz cos z niej "uszczknac"
    > aby wynosila 500 PLN?

    Nie wynosi 500 tylko wielokrotnie wiecej; 500 zl to kwant tunelowania
    netKombo=>netKonto, o ile rozumiem.

  • 4. Data: 2002-11-08 08:07:12
    Od: r...@c...pl

    > Nie wynosi 500 tylko wielokrotnie wiecej; 500 zl to kwant tunelowania
    > netKombo=>netKonto, o ile rozumiem.

    Niestety juz to kiedys przerabiałem i byłem zdziwiony. Doradca LGnetu
    odpowiedział , że odsetki za tę, nie do końca zerwaną lokatę pojawią się po
    zakończeniu jej terminu . W rezultacie zerwałem lokatę do końca bo zamrożone
    odsetki były większe niż potencjalny zysk z róznicy w oprocentowaniu lokaty.
    Wydaje mi się to błędem systemu ale musiałby nastapic większy nacisk na bank
    aby to poprawili.

    Pozdrowienia
    radon

  • 5. Data: 2002-11-08 10:28:25
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik <r...@c...pl> napisał w wiadomości
    > zakończeniu jej terminu . W rezultacie zerwałem lokatę do końca bo
    zamrożone
    > odsetki były większe niż potencjalny zysk z róznicy w oprocentowaniu
    lokaty.

    ktos tu wyliczal, ze trzymanie nienaruszanego stanu przez 6 mies jest
    bledem, bo bardziej oplaca sie go zrywac po (jesli pamietam) 4 miesiacu

  • 6. Data: 2002-11-08 13:54:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqgadh$qqh$1@news.tpi.pl, krab wrote:

    > ktos tu wyliczal, ze trzymanie nienaruszanego stanu przez 6 mies jest
    > bledem, bo bardziej oplaca sie go zrywac po (jesli pamietam) 4
    > miesiacu

    To ja (m.in.?) wyliczałem, ale to było ze 3 zmiany oprocentowania temu,
    potem relacje się zmieniały.

  • 7. Data: 2002-11-08 13:58:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.00000b5e.3dcb70af@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > róznicy w oprocentowaniu lokaty. Wydaje mi się to błędem systemu
    > ale musiałby nastapic większy nacisk na bank aby to poprawili.

    Dzięki za cenną radę. Faktycznie, jakieś odsetki się pojawiły, ale rzędu
    kiludziesięciu złotych, a w szczegółach NetKombo widnieją naliczone odsetki
    rzędu kilkuset złotych.
    A jak sprawdziłeś, ile należy jeszcze przelać, aby zerwać tamtą lokatę? Przy
    jakimś ruchu na rachunku nie jest chyba łatwo się zorientować? Analizowałeś
    szczegółowo historię wpływów?
    Chyba najłatwiej po prostu przelać wszystko do zera na jeden dzień?
    No właśnie, a czy przelewy w ramach LGnet (na konto innej osoby w LGnet) idą
    w czasie rzeczywistym (lub zbliżonym)?

  • 8. Data: 2002-11-08 16:33:01
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości > No
    właśnie, a czy przelewy w ramach LGnet (na konto innej osoby w LGnet) idą
    > w czasie rzeczywistym (lub zbliżonym)?

    mialem mozliwosc sprawdzic - przelew idzie prawie ze w czasie rzeczywistym
    (lgnet -> lgnet)
    czyli w ciagu kilkunastu minut - mozesz przelac tam i z powrotem
    :-)

  • 9. Data: 2002-11-08 17:31:56
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqgpnf$4j7$1@news.tpi.pl, krab wrote:
> [...]
    > rzeczywistym (lgnet -> lgnet)
    > czyli w ciagu kilkunastu minut - mozesz przelac tam i z powrotem

    Dzięki! To zaraz tak zrobię!
    Już :)

    Ale wiesz co? Szybciej działa, bo zanim się zdążyłem przelogować na drugie
    konto (ok. 2 minuty), przelew już zaksięgowany!

  • 10. Data: 2002-11-08 19:39:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqgsej$52r$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Ale wiesz co? Szybciej działa, bo zanim się zdążyłem przelogować na
    > drugie konto (ok. 2 minuty), przelew już zaksięgowany!

    Informuę, że "z powrotem" było tak samo, tj. przelew również doszedł
    szybciej niż wylogowanie i zalogowanie.

    Stąd wnoszę, że w ramach LGnet przelewy działają w czasie rzeczywistym lub w
    najgorszym razie do dwóch minut.