    From: <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Date: 30 Apr 2002 16:21:27 +0200

    > Jest chyba pewien problem z powrotem srodkow na netKonto. Bo z RORu Standard
    > nie mozna tego zrobic przez kanal internetowy, tylko trzeba isc do oddzialu.
    > A przez bankofon przelew jest platny czy bezplatny ? W takim przypadku jak i
    > tak trzeba isc (lub dzwonic), chyba bez porownania korzystniejsza jest
    > operacja bankomatowa.

    To prawda nie mozna wykonac operacji na RORze z netu, ale mozna poprzez
    bankofon. Jak powidziala mi pani w infolinii taki przelew jest bezplatny.
    Trzeba tylko uwazac na szopki z nikami... Wlasnie dzisiaj ide do oddzialu
    wyjasnic te sprawe, gdyz kasa nie chciala wczoraj wrocic po wykonaniu przelewu
    bankofonem.
    Jak sprawa sie wyjasni, to postaram sie zamiescic jakas informacje na newsach
    odnosnie uslug telefonicznych.

    Maciek - IGI