  • Data: 2002-04-30 09:21:00
    Temat: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message
    news:3CCE584F.36725C0@interia.pl...

    > netkombo nie daje wiekszych odsetek (minimalne roznice) ze wzgledu na
    > kapitalizacje
    > dopiero w chwili wycofania wkladu, ktos pisal nawet ze pod koniec 4
    > miesiaca mozna wyjsc
    > gorzej niz na netkoncie(ale akurat tego ja nie przeliczalem)

    no tak mniej więcej to wiem, właśnie chciałem, żeby ktoś przeliczył :)

    może nie tyle z utrzymaniem caly czas na netKoncie, bo tak się nie da, to po
    co :)

    > netkonto 9 p.a. - 9.38 niby efektywne
    > pomijajac fakt ze liczenie w ten sposob nie ma sensu w tej chwili...
    jakiś sens ma jako baza porównawcza (wyobraźmy sobie, że podatek spłacamy z
    odrębnych środków)

    > w kazdym razie trzymanie kasy na netkombo ma sens tylko jesli nie
    > ruszysz
    > wkladu przez 6 miesiecy, inaczej lepiej chyba je zerowac raz w miesiacu
    > (wtedy masz tak jakby calosc byla na netkoncie)
    jeśli tak by było, to zerowanie polegałoby na przelaniu całości np. do
    mBanku i z powrotem (bo "wewnętrznie" się nie da, prawda)?
    ale piszesz "chyba" - trzeba by policzyć, co ile opłaca się "zerować"