  • Data: 2002-04-30 09:25:28
    Temat: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bwwald" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aalm2d$3s6$1@flis.man.torun.pl...

    > Raczej mniej niz wiecej, bo wszystko zalezy w ktorym dniu danego okresu
    z liczb, które podajesz, to wynika, że jednak dosyć więcej :) dla mnie
    przyjemnie wysokie te liczby przynajmniej

    > Jesli sie nie myle, to:
    > trzymasz 1 dzien - ok. 9.42 % (pod koniec miesiaca tylko 9.38)
    > 1 miesiac - 9.49 %
    > 2 miesiace - 9.51 %
    > 4 miesiace - 9.59 % (!-dziwne)
    > 6 miesiecy - 9.57 % (jeszcze dziwniejsze)
    >
    > Tylko gdzie zrobilem blad? :-)
    Dlaczego zakładasz, że zrobiłeś? Dlatego że po 6 m. mniej niż po 4m.? No a
    dalej? Po 12 miesiącach to 9.35%, nie? Czyli zerowanie co jakiś czas byłoby
    wskazane tak czy siak...

    Teraz pytanie, co ile najoptymalniej zerować i jak to zrobić w miarę
    automatycznie?
    Chyba stałe zlecenia w LG i drugim banku przesunięte o 1 dzień.
    W LG np. zlecenia w porcjach z nadmiarem, część sobie najwyżej nie przejdzie
    z braku środków, co myślicie? Debet nie powstanie chyba?