  • 11. Data: 2002-05-16 09:23:32
    Temat: Re: LGnet obnizka %
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Przynajmniej bardzo uprzejmie bedzie :-))

    > Niechybnie obniży - kampanię medialną do tej obnizki juz rozpoczęli .. od
    > obiżenia % kredytu ... Teraz juz ładnie to wyglada - kolej na lokaty ...

    Mysle, ze w pierwszej kolejnosci eKonto :(( A eMax mam nadzieje pozniej albo
    minimalnie, byle nie w "dzien dziecka" :-)). Ale kto ich tam wie ?
    pzd

  • 12. Data: 2002-05-16 09:36:09
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    albo
    > minimalnie, byle nie w "dzien dziecka" :-)). Ale kto ich tam wie ?

    Oj fajnie byłoby ... tylko czy to nie nasze pobożne zyczenia tylko ??? A co
    do dnia dziecka - może nie zrobia nam tego :-)))

  • 13. Data: 2002-05-16 09:52:55
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Dave <d...@p...onet.pl> pisze:

    > wtedy pieniadze poplyna z powrotem do LGnet..:-)

    wlasnie

    > A tak w ogole to ja zamierzam poczekac do konca miesiaca i jak mBank
    > nic nie zmieni to dopiero wtedy przelac tam wieksza gotowke.
    Dlaczego chcesz czekac? Jakis glebszy powod?

  • 14. Data: 2002-05-16 10:05:11
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego chcesz czekac? Jakis glebszy powod?

    w LGnet oprocentowanie zalezy od dlugosci trzymania wkladu.

    D.

  • 15. Data: 2002-05-16 10:12:51
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > w LGnet oprocentowanie zalezy od dlugosci trzymania wkladu.

    taaak :)) im dluzej trzymasz wklad na netkombo tym mniej dostajesz
    odsetek :))
    kiedys byl caly watek z przeliczeniami

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 16. Data: 2002-05-16 18:59:25
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> pisze:

    > taaak :)) im dluzej trzymasz wklad na netkombo tym mniej dostajesz
    > odsetek :))
    > kiedys byl caly watek z przeliczeniami
    No właśnie, dlatego się dziwię :)
    Ja juz przelałem...

  • 17. Data: 2002-05-17 08:47:56
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > taaak :)) im dluzej trzymasz wklad na netkombo tym mniej dostajesz
    > odsetek :))
    > kiedys byl caly watek z przeliczeniami

    Nie jest tak. Oprocentowanie jest liczone za kazdy dzien. Jezeli np. w lutym
    miales pieniadze i bylo wtedy o ile dobrze pamietam oprocentowanie 9,7% po 6
    miesiacach i po 9,35% po 4 miesiacach to wyjmujac pieniadze teraz
    otrzymujesz odsetki za luty w wysokosci mniejszej niz naliczona (naliczenie
    odbywa sie jak dla wkladow 6 miesiecznych). Rezygnujac z wkladu tracisz na
    odsetkach od wkladow a roznica moze byc mniejsza od aktualnej roznicy
    oprocentowania LG-mBank. Mam przelewac pieniadze dla roznicy 0,35% przez byc
    moze 2 tygodnie i tracic na roznicy 0,35% za okres paru miesiecy kiedy
    oprocentowanie LGnet bylo wysokie ?? W tym momencie to mi sie to nie oplaca.

    D.