  • 1. Data: 2002-05-15 09:43:11
    Temat: LGnet obnizka %
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Obnizka oprocentowania do 8,3% na koncie i 8,65% po 6 miesiacach. Chyba czas
    przeprosic sie z mBankiem...

    D.

  • 2. Data: 2002-05-15 11:08:14
    Temat: Re: LGnet obnizka %
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obnizka oprocentowania do 8,3% na koncie i 8,65% po 6 miesiacach. Chyba
    czas
    > przeprosic sie z mBankiem...

    Tak tylko czy pozniej nie bedzie czas na przepraszanie sie z LG jak mBank
    tez obnizy...
    Pozdrawiam Wall

  • 3. Data: 2002-05-15 11:33:27
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tylko czy pozniej nie bedzie czas na przepraszanie sie z LG jak mBank
    > tez obnizy...

    Niechybnie obniży - kampanię medialną do tej obnizki juz rozpoczęli .. od
    obiżenia % kredytu ... Teraz juz ładnie to wyglada - kolej na lokaty ...
    :-)))

  • 4. Data: 2002-05-15 12:54:49
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > Obnizka oprocentowania do 8,3% na koncie i 8,65% po 6 miesiacach. Chyba czas
    > przeprosic sie z mBankiem...

    cholera jasna... a liczylem ze lg zareaguje pozniej od mbanku,
    czyzby to wplyw Nordei?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-05-15 21:50:10
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    No tak, ale net combo w LG zostało 9,35% :)

  • 6. Data: 2002-05-15 23:11:27
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > No tak, ale net combo w LG zostało 9,35% :)

    A odswiezyles sobie strone? Wyczysciles cache? Jezeli nie, to... moze pozostan
    w tym blogim stanie... ;-)

    Maciek - IGI

  • 7. Data: 2002-05-16 05:56:11
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Obnizka oprocentowania do 8,3% na koncie i 8,65% po 6 miesiacach. Chyba czas
    > przeprosic sie z mBankiem...
    >
    > D.

    a dlaczego niby rejterować, ja tam widzę w mBanku 8.25% a na eMAX takie samo !
    ( nie sugerować się efektywnym)

    a tak nawiasem nie ma mowy o żadnych przepraszaniach, po to mamy "klik" aby
    reagować natychmiast i przenosić gotówkę tam gdzie są korzystniejsze warunki,
    to jest właśnie normalny rynek
    i tylko w ten sposów możemy zmusić banki do głębokiego zastanowienia przed
    niekorzystnymi ruchami

    trudno natomiast sobie wyobrazić takie reakcje w marmurkowych (dlatego tam są
    takie a nie inne %%)
    pozdrawiam
    zeN

  • 8. Data: 2002-05-16 08:38:24
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > a dlaczego niby rejterować, ja tam widzę w mBanku 8.25% a na eMAX takie samo !
    > ( nie sugerować się efektywnym)

    Nikt sie nie sugeruje... Jednak zmiana istotnie zaszla, moze po prostu kolega
    ma nieodswiezona strone i... jest nieswiadomy?

    Maciek - IGI

  • 9. Data: 2002-05-16 08:53:19
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego niby rejterować, ja tam widzę w mBanku 8.25% a na eMAX takie
    samo !
    > ( nie sugerować się efektywnym)

    radze odswiezyc strone. Mbank na emaxie ma wiecej niz netkombo.

    D.

  • 10. Data: 2002-05-16 08:54:38
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czas
    >
    > Tak tylko czy pozniej nie bedzie czas na przepraszanie sie z LG jak mBank
    > tez obnizy...

    wtedy pieniadze poplyna z powrotem do LGnet..:-)
    A tak w ogole to ja zamierzam poczekac do konca miesiaca i jak mBank nic nie
    zmieni to dopiero wtedy przelac tam wieksza gotowke.

    D.