  • 1. Data: 2002-02-24 19:45:33
    Temat: LG - przelew nie dolecial czy go nie widac?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    W piatek wyszedl przelew z BPH do LG i nie widze zeby wplynal na
    netkonto, czyzby LGnet nie podawal informacji o rachunku na biezaco
    czy moze przelew zawisl gdzies z powodu weekendu i doleci w
    poniedzialek?

  • 2. Data: 2002-02-24 19:51:54
    Temat: Re: LG - przelew nie dolecial czy go nie widac?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > netkonto, czyzby LGnet nie podawal informacji o rachunku na biezaco
    > czy moze przelew zawisl gdzies z powodu weekendu i doleci w

    zobaczysz i tak i tak w poniedzialek :) zobacz date operacji i porownaj z
    data ksiegowania :)

  • 3. Data: 2002-02-24 20:07:36
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > netkonto, czyzby LGnet nie podawal informacji o rachunku na biezaco
    > czy moze przelew zawisl gdzies z powodu weekendu i doleci w

    W weekendy przelewy "nie lataja". Dojdzie najprawdopodobnie w poniedzialek
    =)

  • 4. Data: 2002-02-24 20:13:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W weekendy przelewy "nie lataja". Dojdzie najprawdopodobnie w poniedzialek
    > =)

    ano - nawet nie wiadomo ktora sesja poszedl... I czy w ogole poszedl :)

  • 5. Data: 2002-02-24 20:35:04
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > ano - nawet nie wiadomo ktora sesja poszedl... I czy w ogole poszedl :)

    to ze nie lataja w weekendy to wiem ;) tylko nie wiem czy moga wylatywac
    w piatki a przylatywac w poniedzialki i czy LG pokazuje stan biezacy?

    cudowny system bankowosci internetowej bepehu informuje mnie ze
    wylecial (zostal zrealizowany) o godzinie 14:47

  • 6. Data: 2002-02-24 20:55:01
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > cudowny system bankowosci internetowej bepehu informuje mnie ze
    > wylecial (zostal zrealizowany) o godzinie 14:47

    Powiedzmy ze wyjdzie zrealizowany czy przyjety do realizacji?

  • 7. Data: 2002-02-24 22:48:09
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > cudowny system bankowosci internetowej bepehu informuje mnie ze
    > wylecial (zostal zrealizowany) o godzinie 14:47

    no to wyjdzie I elixirem w poniedzialek, jestes 3 dni odsetkowe do tytu

    -adrian

  • 8. Data: 2002-02-25 14:24:57
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > zobaczysz i tak i tak w poniedzialek :) zobacz date operacji i porownaj z
    > data ksiegowania :)

    Dzis zobaczylem moja kase na netkoncie, data operacji 25.02, data
    rejestracji
    tez 25.02, w bhp juz w piatek o 14.47 status operacji zmienil sie na
    zrealizowany a kasa zostala zdjeta z rachunku. Wiec co dzialo sie z
    przelewem?
    Przelew wyszedl na tyle pozno ze nie zdazyl byc przyjety przez LG?

  • 9. Data: 2002-02-25 14:41:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przelewem?
    > Przelew wyszedl na tyle pozno ze nie zdazyl byc przyjety przez LG?

    Ta - po prostu nie zalapal sie na zaden eliksir.
    W te 3 dni pieniadze nie byly oprocentowane a zarabial na nich BPH
    Dlatego nastepnym razem jak robisz przelwy - unikaj piatkow - chyba ze
    eliksir i peirwsza sesja

  • 10. Data: 2002-02-25 22:42:15
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > W te 3 dni pieniadze nie byly oprocentowane a zarabial na nich BPH
    > Dlatego nastepnym razem jak robisz przelwy - unikaj piatkow - chyba ze
    > eliksir i peirwsza sesja

    cholera, to jestem w plecy jakies 0,00075 zl :) jakos bede musial
    to przebolec :))))))