  • 1. Data: 2002-02-24 14:46:06
    Temat: ujemne stopy procentowe
    Od: "andmaj01" <a...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, jakie to są "ujemne stopy procentowe"; podobno w
    Stanach takie teraz obowiązują; na czym tgo polega? andmaj01

  • 2. Data: 2002-02-24 14:57:33
    Temat: Re: ujemne stopy procentowe
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić, jakie to są "ujemne stopy procentowe"; podobno
    > Stanach takie teraz obowiązują; na czym tgo polega? andmaj01

    Nie w USA a w Japonii raczej.
    Zwiazane jest to z deflacja ktora tam panuje.
    Aczkolwiek naprawde nie moge uwierzyc ze klient mialby bankowi doplacac :)

  • 3. Data: 2002-02-24 15:50:02
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "andmaj01" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mi wyjaśnić, jakie to są "ujemne stopy procentowe"; podobno
    > Stanach takie teraz obowiązują; na czym tgo polega? andmaj01

    Dotyczy to oczywiscie Japonii, a nie Stanow, ale stopy sa wciaz dodatnie.
    Stopa dyskonta jest na poziomie 0,1 %, podstawowa stopa 2,2 %.

    I nikt bankom doplacal nie bedzie (i nie mysle tu o Argentynie, czy pewnie
    wkrotce Wenezueli).

    Daniel

  • 4. Data: 2002-02-24 16:43:55
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Nie w USA a w Japonii raczej.
    > Zwiazane jest to z deflacja ktora tam panuje.
    > Aczkolwiek naprawde nie moge uwierzyc ze klient mialby bankowi doplacac :)

    Przy deflacji i stopie 0% klient po prostu oddaje droższe pieniądze.
    Zresztą Twoje pytanie chyba miało brzmieć, bank klientowi dopłacać. ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 5. Data: 2002-02-25 04:53:31
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Nie w USA a w Japonii raczej.
    > Zwiazane jest to z deflacja ktora tam panuje.
    > Aczkolwiek naprawde nie moge uwierzyc ze klient mialby bankowi doplacac :)

    To przegladnij swoje konto, a zdziwisz sie ile bankowi doplacasz...
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-25 06:19:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To przegladnij swoje konto, a zdziwisz sie ile bankowi doplacasz...

    Za wykonanie uslugi ok ale nie za pzetrzymywanie srodkow pienieznych - bo
    wtedy trzymalbym je w skarpecie

  • 7. Data: 2002-02-25 07:37:16
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Za wykonanie uslugi ok ale nie za pzetrzymywanie srodkow pienieznych - bo
    > wtedy trzymalbym je w skarpecie

    Na przykład pół miliona złotych? Bank w prosty sposób by uzasadniał, że
    płaci się za bezpieczeństwo :)

  • 8. Data: 2002-02-25 08:14:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na przykład pół miliona złotych? Bank w prosty sposób by uzasadniał, że
    > płaci się za bezpieczeństwo :)

    Jesli mialbym takie pieniadze raczej nie trzymalbym ich na koncie bankowym
    tylko zainwestowal w jakis interes.... "nikt nie trzyma pieniedzy w
    szkatule" jak to kiedys rzekl jeden z ojcow ekonomiii ha ha ha

  • 9. Data: 2002-02-25 10:28:45
    Od: "bielsko" <u...@b...com.pl>

    > Jesli mialbym takie pieniadze raczej nie trzymalbym ich na koncie bankowym
    > tylko zainwestowal w jakis interes.... "nikt nie trzyma pieniedzy w
    > szkatule" jak to kiedys rzekl jeden z ojcow ekonomiii ha ha ha

    A gdybyś już miał ten interes i dom i samochód (nawet kilka) i żonę i 5
    kochanek i nawet psa....
    to gdzie trzymałbyś te pozostałe pieniądze ???

    Obligacje ujemne rentowności % minus prowizje)
    Bank 0% minus prowizje bankowe
    Akcje ryzyko straty

    Lepsza skarpeta ???
    Dla $0.5 mln ???

    Pozdrawiam i życzę Tobie i sobie takich problemów :))

    Janusz

    ---Darmowy program do monitorowania inwestycji giełdowych---
    Portfel Inwestora PI
    http://pi.skynet.com.pl
    -------Rozlicza transakcje na kontraktach terminowych-----

  • 10. Data: 2002-02-25 10:33:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lepsza skarpeta ???
    > Dla $0.5 mln ???
    >
    > Pozdrawiam i życzę Tobie i sobie takich problemów :))

    Ale kto mowi, ze w to?? :)
    Zawsze istnieje zagranica- przy takiej kasie - spokojnie :), nieruchomosci,
    sztuka, nowy zaklad produkcyjny....