  • 1. Data: 2002-09-19 08:44:44
    Temat: LG - martwa dusza ;-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Wlasnie dostalem Maestro z LGnetu - bylo by wszytsko OK gdyby nie to ze
    konto zamknolem tam jakies 10 miesiecy temu ;) Przyszlo listem poleconym -
    wystarczy ze odpisze im ze ja zniszczylem czy musze odeslac ja?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-19 09:37:35
    Temat: Re: LG - martwa dusza ;-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    Przyszlo listem poleconym -
    > wystarczy ze odpisze im ze ja zniszczylem czy musze odeslac ja?

    Sam sobie odpowiem ;-) Pan byl na LgLini zdziwiony i zmartwiony i poprosil o
    odeslanie jesli nie sprawilo by mi to problemu. Nie sprawi. Sprawdzil
    dodatkowo i rahunek jest zamkniety.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-09-19 09:39:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > dodatkowo i rahunek jest zamkniety.

    Hmm baterie mi w klawiaturze siadaja ;-) rachunek oczywiscie ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-19 10:54:47
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >Sam sobie odpowiem ;-) Pan byl na LgLini zdziwiony i zmartwiony i poprosil o
    >odeslanie jesli nie sprawilo by mi to problemu. Nie sprawi. Sprawdzil
    >dodatkowo i rahunek jest zamkniety.

    To że pan był zmartwiony, to się nie dziwię. LG już raz za podobny numer
    wylądowało w sądzie i przegrało sprawę o nieuprawnione przetwarzanie danych
    osobowych. Motyw był mniej więcej taki, że babeczka złożyła wniosek o kredyt,
    bank kredytu nie udzielił, ale i nie oddał papierów. Po jakimś czasie przysłał
    jednak kartkę z życzeniami urodzinowymi. Babeczka najwyraźniej była typowym
    przedstawicielem swojego gatunku i nie lubiła jak sie jej przypomina o
    kolejnych osiemnastych urodzinach :^) więc ich pozwała.
    Nie wiem czy tu akurat rozwiązanie umowy o prowadzenie konta pociąga za sobą
    automatycznie przymus zaprzestania przetwarzania danych osobowych, ale możesz
    podrążyć temat :^) Artykuł był w Rzepie.

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-09-19 12:12:06
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > automatycznie przymus zaprzestania przetwarzania danych osobowych,
    > ale możesz podrążyć temat :^) Artykuł był w Rzepie.

    Zeby nie bylo nieporozumien i niepotrzebnie wydanych pieniedzy na
    adwokatow - tamta sprawa byla ewidentnym przetwarzaniem danych osobowych do
    celow marketingowych. W tym przypadku jest to ewidentne wykorzystanie danych
    osobowych do dzialalnosci ustawowej - czyli bankowej. Co prawda, rownie
    ewidentnie wykazuje bur*.* w banku, w zwiazku z tym poprzestalbym na
    zawiadomieniu stosownego inspektora :-)

    Pzdr,

    M.

    PS. A karty zdecydowanie bym NIE odsylal :-)

  • 6. Data: 2002-09-19 12:28:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:amcf12$9g0$1@news2.tpi.pl...

> [...]
    > osobowych do dzialalnosci ustawowej - czyli bankowej. Co prawda, rownie
    > ewidentnie wykazuje bur*.* w banku, w zwiazku z tym poprzestalbym na

    A ja juz spakowalem sama karte do koperty - ale natchneliscie mnie Panowie i
    dorzuce jakies pisemko z prosba o wyjasnienie sprawy. Zobaczymy jak sie LG
    zachowa. I niech strace - wysle to im poleconym ;-D

    --
    JaKi