  • 1. Data: 2002-08-22 19:41:05
    Temat: LG Petro - Net Konto
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Jakie wrażenia z korzystania z tego konta ? Np. w porównaniu z Citi
    Czy to prawda, że użytkowanie Maestro LG kosztuje 10 zl/mies. ? (za
    banki.wp.pl)

    Zastanawiam sie nad zalozeniem konta najlepiej z dostepem do internetu z
    tania wyplata z bankomatow w Europie ( raz w miesiacu ok. 400 EUR)

    W moich poszukiwaniach odpadl juz fortis(darmowe wyplaty) i millenium(3,50)
    bo wydaja do konta vise, wiec traci sie na przewalutowaniu

    Pozostaje citi i lg.
    W LG wyplata z bankomatu to 1% +10zl , czyli w moim przypadku
    4EUR+10zl=ok.26zl
    W Citi 4zl, ale ma srednio o 5gr gorsze kursy przeliczeniowe,czyli wychodzi
    mniej wiecej tyle samo.

  • 2. Data: 2002-08-22 20:05:51
    Temat: Re: LG Petro - Net Konto
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Juulius <k...@o...pl> napisał(a) w artykule
    <ak3em5$7k9$1@topaz.icpnet.pl>...
    > Jakie wrażenia z korzystania z tego konta ?

    Całkiem niezłe chociaż nieczytelna historia rachunku (przez kombinacje z
    netkombo)

    > Czy to prawda, że użytkowanie Maestro LG kosztuje 10 zl/mies. ?
    Nieprawda. Ja użytkuję za darmo. Pierwszy rok - nie wiem jak będzie dalej,
    ale napewno nie tyle.

    Podobno nieciekawy jest regulamin dot. zgubienia karty i reklamacji
    transakcji po zgubieniu.
    I słabe stosunkowo zabezpieczenie kanału internetowego (w obu bankach)
    PS

  • 3. Data: 2002-08-22 20:49:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Juulius wrote in news:ak3em5$7k9$1@topaz.icpnet.pl:
    > Jakie wrażenia z korzystania z tego konta ?
    Generalnie pozytywne. Bardzo wysokie oprocentowanie, generalnie bez
    opłat, wygodny interfejs do przelewów (bezpłatnych).

    > Czy to prawda, że użytkowanie Maestro LG kosztuje 10 zl/mies. ? (za
    > banki.wp.pl)
    NetKonto jest bezpłatne. Zapewne chodzi o któreś z kont
    nieinternetowych. NetKonto pozwala korzystać z oddziałów (ale nie robię
    tego, bo nie mam potrzeby).

    > Zastanawiam sie nad zalozeniem konta najlepiej z dostepem do
    > internetu z tania wyplata z bankomatow w Europie ( raz w miesiacu ok.
    > 400 EUR)
    Kursy są niezłe. Przy tak sporej kwocie prowizja nie ma znaczenia.

    Przewidź ok. 2,5 tyg. na całą procedurę założenia konta z wysyłką karty.

  • 4. Data: 2002-08-22 21:23:10
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "PS" <P...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > netkombo)

    > Nieprawda. Ja użytkuję za darmo. Pierwszy rok - nie wiem jak będzie dalej,

    Za wydanie kolejnej karty Maestro zaplacisz 10 zł. Bedzie ona wazna 2 lata,
    a zatem wychodzi okolo 42 groszy na miesiac.

    marekz

  • 5. Data: 2002-08-22 22:49:42
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Wg mnie Net Konto jest obecnie najlepsze na rynku, tzn najwyzsze
    oprocentowanie (tylko VW ma wyzsze, ale nie daje kart), zadnych oplat
    (oprocz tej za wydanie karty, choc ja jeszcze mam darmowa), dobry serwis
    internetowy. Tylko bankomatow LG prawie nie ma i trzeba uwazac na Euronety
    (2 darmowe wybrania w miesiacu).

  • 6. Data: 2002-08-23 09:10:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 22 Aug 2002 20:05:51 +0000 (UTC)), "PS"
    <P...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Całkiem niezłe chociaż nieczytelna historia rachunku (przez kombinacje z
    >netkombo)

    Historia jest taka, jakoby jej wogóle nie było, bo na spisie nie ma
    ani kontrahenta ani tytułu operacji, więc jak szukałem wpłaty za
    telefon, to musiałem wchodzić do każdej pozycji! Bez sensu!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-08-23 18:32:10
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    A jak to wyglada w praktyce z tym Lg kombo?
    Wg ulotki moje nadwyzki pieniezne po 1000 zl i wielokrotnosc maja byc
    automatycznie przenoszone z lgnet na lg kombo, a ja moge je wyplacac w
    pakietach po wielokrotnosc 500zl .
    Jak to bedzie wygladac gdy bede chcial wyplacic z bankomatu za granica
    (przeciez nie da sie wyliczyc takiej okraglej sumy) ?
    Czy musze skladac jakies zlecenia by mi przelali z kombo na zwyklego rora?
    A nie da sie tak zrobic, zeby mi nie lokowali nadwyzek na kombo?

    A moze cala sprawa jest mniej skomplikowana niz mi sie wydaje...

  • 8. Data: 2002-08-23 18:36:17
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    > Kursy są niezłe. Przy tak sporej kwocie prowizja nie ma znaczenia.

    Wlasnie przy tak sporej kwocie prowizja ma ogromne znaczenie.
    Jest chyba roznica miedzy 0 zl za wyplate w fortisie i 4% w lukasie (czyli
    tu: 16 EUR = 65 PLN)
    Liczac 10 miesiecy to wychodzi 650 zl. Gra chyba warta swieczki.

  • 9. Data: 2002-08-24 07:10:20
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    AGC masz rację nie
    ma tak wysokiego oprocentowania
    w innych ebankach .
    Bogdan

  • 10. Data: 2002-08-24 09:44:06
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Juulius napisał(a):

> [...]
    > Wg ulotki moje nadwyzki pieniezne po 1000 zl i wielokrotnosc maja byc
    > automatycznie przenoszone z lgnet na lg kombo, a ja moge je wyplacac w
    jest to robione automatycznie - ile brakuje do wykonania transakcji tyle
    jest pobierane z kombo (w paczkach po 500pln)

    > Jak to bedzie wygladac gdy bede chcial wyplacic z bankomatu za granica
    > (przeciez nie da sie wyliczyc takiej okraglej sumy) ?
    po prostu wyplacisz, o nic sie nie martw

    > Czy musze skladac jakies zlecenia by mi przelali z kombo na zwyklego rora?
    to robi automat

    > A nie da sie tak zrobic, zeby mi nie lokowali nadwyzek na kombo?
    po prostu zapomnij o tym ze jest jakies tam kombo

    > A moze cala sprawa jest mniej skomplikowana niz mi sie wydaje...
    jest prosta
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt