    From: Radek B <r...@f...inv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LAME] Co myślicie o SKOK-ach?
    Date: Thu, 16 May 2002 17:16:04 +0000 (UTC)

    Tomek Andrzejczak pisze:
    >Witam,
    >
    >W mojej wiosce otwarli niedawno SKOK. Z ciekawości zajrzałem - mają
    >podejrzanie wysokie oprocentowanie depozytów.

    http://www.skok-stef.com.pl

    Z wierzchu bardzo ładnie - głębiej trochę gorzej.

    Cytat ze strony:

    Każdy członek SKOK zobowiązany jest do wpłacenia wpisowego (30 zł),
    wykupienia przynajmniej jednego udziału (50 zł) oraz wniesienia wkładu
    członkowskiego (10 zł). Wszyscy członkowie bez względu na ilość
    posiadanych udziałów mają równe prawa i obowiązki. Każdy członek SKOK
    deklaruje także comiesięczne wpłaty na IKS (Indywidualne Konto
    Składkowe-obligatoryjny rachunek systematycznego oszczędzania) w
    wysokości 3% swojego wynagrodzenia brutto lub inną kwotę nie mniejszą
    niż 30 zł

    i cytat z TOiP:

    - miesięczne obciążenie rachunków członków SKOK z tytułu prowadzenia
    rachunków ROR i IKS 2 PLN
    - opłata za zlecenie dokonania przelewu z konta w SKOK na wskazany
    rachunek w innym banku 6 PLN
    - opłata za miesięczne zestawienie obrotów na rachunku ROR 4 PLN

    Także IMO DROGO. Zainteresuj się lepiej Bankiem Spółdzielczym czy innym
    "normalnym" :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !