  • 1. Data: 2003-12-06 02:02:21
    Temat: Kupowanie akcji na Dow Jones i NASDAQ
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Udalo mi sie otworzyc konto w CITIBANKu w USA razem z tzw. brokerage
    account.

    Moge teraz kupowac akcje na gieldzie w USA.

    Czy ktos zna firme która bedzie miala pozycje MICROSOFTU za 5-10lat?

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-12-06 09:59:22
    Temat: Re: Kupowanie akcji na Dow Jones i NASDAQ
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "patek777" <p...@p...onet.pl> napisała:

    > Udalo mi sie otworzyc konto w CITIBANKu w USA razem z tzw. brokerage
    > account.
    > Moge teraz kupowac akcje na gieldzie w USA.
    > Czy ktos zna firme która bedzie miala pozycje MICROSOFTU za 5-10lat?
    Obstawiam na Microsoft :-)
    PS. Przenieś się lepiej na pl.biznes.wgpw

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-12-06 21:01:57
    Temat: Odp: Kupowanie akcji na Dow Jones i NASDAQ
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    > Czy ktos zna firme która bedzie miala pozycje MICROSOFTU za 5-10lat?

    Po co szukac w ameryce - PROKOM ;-)