  • Data: 2003-08-25 11:02:20
    Temat: Re: Kupowaliscie obligacje?
    Od: "Tomek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja sam nie kupowalem obligacji, ale bylem z bratem kiedy on kupil. Musze
    przyznac ze bylem w szoku, zarejestrowal sie przez internet, podal dane,
    numer konta bankowego, w systemi zapisal ile chce obligacji. ...zalatwione.
    Potem mi mowil, ze odebral potwierdzenie transakcji w oddziale PKO.
    a kupil obligaje, bo mu sie nei chcialo bawic w lokaty i pilnowac
    wszystkiego....