  • Data: 2017-05-24 10:30:09
    Temat: Re: Kupować kartą w USD czy PLN?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, to skąd w takim razie wiedziałeś o wprowadzeniu opłaty za spłatę KK w
    bankomacie oraz prowizji od DCC, skoro to też są zmiany od 1 sierpnia (a to DCC
    dodatkowo odroczone do 1 września)?
    Zmiany od 31 maja są tylko kosmetyczne (no, może jak ktoś dostaje monity, to zyska
    ;).
    Wykazu zmian od 1 sierpnia na stronie nie ma, są tylko nowe wersje regulaminu i TOiP
    (na szczęście z zaznaczonymi zmianami), ja dostałem go wczoraj na mail.