  • Data: 2014-10-28 01:03:56
    Temat: Re: Kupon 25 zł na allegro.pl za płatność kartą VISA
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Benny wrote:

    > Kolejna promocja kuponowa. Tym razem 25 zł dla posiadaczy kart Visa. Uwaga
    > kupon przeznaczony na koszty wysyłki.

    Jeżeli dobrze rozumiem regulamin, to mogę skorzystać z tego 20 razy na
    jednym koncie Allegro. Z jednej strony to bardzo miła sprawa, z drugiej
    strony zastanawiam się jak im się to może opłacać, a z trzeciej strony
    podejrzewam że będzie wysyp kont na Allegro, gdzie znajdziemy towary za
    przysłowiową złotówkę i 25 PLN kosztów wysyłki. Oczywiście sprzedający i
    kupujący to będzie w realu jedna osoba. W ten sposób otrzymujemy prezent
    wysokości 500 PLN.

    --
    Wysłane z pola.