    From: "uC" <u...@b...bla>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Date: Thu, 25 Oct 2007 12:18:50 +0200

    "Grzexs" <g...@u...o2.pl> wrote in message
    news:ffpmgf$8vi$1@news.dialog.net.pl...

    > Może... Kupujesz za "swoje prywatne", a po rozpoczęciu działalności
    > aportem przekazujesz "sobie firmie"...

    Dzieki za odpowiedz!
    Co przekazuje, ten towar rozumiem...? Ja juz dzialalnosc rozpoczalem, wiec
    fakture moge przyjac na firme (czyli chyba nie musze przekazywac...) tylko
    jest problem z zaplaceneim jej z pieniedzy firmowych ktorych nie ma. Czy
    dobrze rozumiem ze nie mam obowiazku placenia z konta firmowego (ponizej
    pewnej, zapewne bardzo wysokiej kwoty)? Np jak bede placil tez za benzyne...
    itp.?

    Pzdr.,
    uC