  • 1. Data: 2003-12-29 13:23:06
    Temat: Kunkurs Inteligo (ten z 3060 nagrodami) - pierwsze wyniki
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Już można się próbowac znaleźć na liście laureatów, na razie opublikowano
    1045 zwycięzców:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_Lista_w
    ygranych_alfabet.htm

    Tytułem podsumowania :))

    Wśród tej części laureatów znalazło się 313 pań i 732 mężczyzn (30% i 70%).

    Najpopularniejsze imiona męskie: Piotr (51), Krzysztof (40), Tomasz (34)
    Wśród Pań prym wiodą Anny (25), Joanny (24) i Agnieszki (18).

    Jeżeli chodzi o rozmieszczenie geograficzne: 317 laureatów (ponad 30%)
    podały w adresie do korespondencji Warszawę, niespełna 5% (51 osób)- Kraków,
    na dalszych pozycjach znajdziemy Wrocław (47), Poznań (46) i Gdańsk (41).

    Pozdrawiam i życzę wysokich wygranych (ja chyba jestem na liście, mam
    nadzieję że chodzi o iPoda ;-))

    Zbiggy

  • 2. Data: 2003-12-29 13:52:15
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Pozdrawiam i życzę wysokich wygranych (ja chyba jestem na liście, mam
    > nadzieję że chodzi o iPoda ;-))

    dupa nie wygralem, mam nadzieje ze przynajmniej ty cos wygrales :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-29 13:58:07
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    GideoN napisal/a:

    > dupa nie wygralem, mam nadzieje ze przynajmniej ty cos wygrales :-)

    nie załamuj rąk - to było dopiero 1000 pryszniców, 25 jakichś innych pierdół
    i tylko 20 ipodów
    poza listą są czekaj jeszcze prawie 2000 pierdół i 20 ipodów
    kiedy dokonałeś piątej transakcji?
    Ja drugiego grudnia i teraz tego zaczynam żałować ;-(

    Zbiggy

  • 4. Data: 2003-12-29 16:29:41
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Już można się próbowac znaleźć na liście laureatów, na razie opublikowano
    > 1045 zwycięzców:
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_Lista_w
    ygranych_alfabet.htm
    Ja też jestem:))))))))))))))))))
    Fajne to radyjko ...dzisiaj przyszło :)

    Pozdrawiam
    Zyczę wszystkim wielu wygranych w konkursach bankowych w 2004 r.

    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2003-12-29 17:14:10
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Dominiak napisal/a:

    > Ja też jestem:))))))))))))))))))
    > Fajne to radyjko ...dzisiaj przyszło :)

    a kiedy zrobiłeś piąty zakup?

    Zbiggy

  • 6. Data: 2003-12-29 19:15:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > a kiedy zrobiłeś piąty zakup?
    1go grudnia ok. godziny 18.00.

    > Zbiggy

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-12-30 09:40:40
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > a kiedy zrobiłeś piąty zakup?

    Ja zrobiłem zdaje się 3 grudnia i też dostałem radyjko.
    A czy takie fajne? Nie da się go nastawić tak po prostu żeby
    grało, tylko jest czasowe wyłączenie, przy czym po wyłączeniu
    piszczy, więc nie nadaje się, żęby np. zasypiać przy nim.
    Ma jeszcze kilka wad, ale... fajnie, że wygrałem. :)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2003-12-30 09:41:18
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Ma jeszcze kilka wad, ale... fajnie, że wygrałem. :)

    Moze to jakis omen przyszlych zyskow na przyszly rok dla tych co wygrali :-)

  • 9. Data: 2003-12-30 10:09:50
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote in message

    > Moze to jakis omen przyszlych zyskow na przyszly rok dla tych co wygrali
    :-)

    Na razie nabrałem ochoty, żeby kupić jakieś porządniejsze
    radio, a to raczej zysków mi nie przyniesie. ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 10. Data: 2003-12-30 11:06:08
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Fajne to radyjko ...dzisiaj przyszło :)

    Wczoraj dokonalem piatej-ostatniej transakcji. Jak dlugo przyjdzie mi czekac
    na nagrode?

    Pozdrv

    sanula

    PS. Czy kwota 50,00 tez jest zaliczona??