  • 11. Data: 2003-12-30 11:32:20
    Temat: Re: Kunkurs Inteligo (ten z 3060 nagrodami) - pierwsze wyniki
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    sanula napisal/a:

    > Wczoraj dokonalem piatej-ostatniej transakcji. Jak dlugo przyjdzie mi
    > czekac na nagrode?

    nie wiadomo, ja dokonałem płatności 2-go i jeszcze nic nie dostałem a
    powiadają ludziska, że radia już przychodzą. Co nagle to po diable, lepiej
    poczekać sobie miesiąc na gołębia niż szybko dostać wróbla w garść :)) (co i
    tak mnie nie ominie jak widzę)

    > PS. Czy kwota 50,00 tez jest zaliczona??

    A co mówi regulamin? "co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych na kwotę
    nie mniejszą niż pięćdziesiąt złotych każda"

    Zbiggy