  • 41. Data: 2004-01-21 14:34:40
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    > 1) cos mu obiecales?
    > 2) zlamales obietnice?
    > 3) smiecisz jak smieciles na forum i m.in. z tego powodu Wojtek dazy do jego
    > zamkniecia
    > 4) ujawniles prywatna rozmowe?
    > 5) Jak widac z niektorymi nie da sie po prosbie... Powinni wyciac twoj IP w
    > cholere jak nie potrafisz reagowac na prosby.

    Amra, nie kombinuj!

    Wojtek nie jest osobą prywatną - przynajmniej tutaj
    i na Forum mB.

    Chłopaki sobie pogadali - i to bynajmniej także
    _NIE_ na tematy prywatne, tylko wyraźnie widać,
    że dla W.B. _na_służbowe(!)_.

    Cokolwiek Inwestor by naobiecywał a nie dotrzymał
    to tu guzik ma do rzeczy. Taka rola admina,
    że sprząta śmiecie.

    Z wycinaniem IP też ostrożnie, bo niby skąd
    wiadomo, że stały i prywatny - toż może być
    jaki publiczny, kawiarenka, etc.

    A już tekst jak to panienka eteryczna Wojtuś
    Forum będzie zamykał, bo mu łobuzy coś tam
    piszą...

    Poczytaj ty sam siebie bo dziwnie mi się robi... :-//

  • 42. Data: 2004-01-21 14:35:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Inwestor <i...@N...wp.pl> wrote:
    > nie, nie znam - oświeć mnie!!!

    Daj juz spokoj....
    Nie powiem, zebys szedl na forum mBanku - ale od pbb sie juz odstosunkuj
    jesli masz zamiar prowadzic dalej tego typu konwersacje

  • 43. Data: 2004-01-21 14:40:18
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: "Glenn" <g...@g...pl>
    Data: 21 stycznia 2004 13:43:17
    > No właśnie - prawdopodobnie, a gdyby nawet, to ten palant kontekstu
    > oczywiście nie zacytuje, bo pewnie nie jest dla niego pochlebny.

    Zawsze w tym co piszesz razisz nieprzemakalnością,
    ale tym razem przeginasz.

    Teksty o "czytaniu ze zrozumieniem" i że wypada
    przeczytać to, na co się odpowiada, powinny
    zaklepane być dla początkujących.

    W oryginale wyraźnie jest, że jest to _cały_, nieszatkowany
    tekst.

    Cokolwiek byłoby przed i po cytacie nie ma znaczenia.

    Bo chłopcy nie rozmawiali _prywatnie_.

    Dla W.B. była to rozmowa na temat _jednoznacznie_
    _SŁUŻBOWY(!)_.

    Pozdrawiam.

  • 44. Data: 2004-01-21 14:49:43
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Data: 21 stycznia 2004 13:33:06
    > Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > Pracownik banku - wróć - mBanku!, nie ma prawa przeklinać w prywatnych
    > rozmowach!!! Noo, to teraz już wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Jakby nie
    > był pracownikiem mBanku, to luzik - bluzgać mógłby dowoli i do głowy by Ci
    > nie przyszło o tym pisać, ale w tej sytuacji uznałeś za konieczne pochwalić
    > się tym. Spoko, kumam. :>>
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Co jest z Wami wszystkimi??

    Dzwoni (no, gadugaduje...) facet z instytucji...

    _Jednoznacznie_ identyfikowany z tą instytucją i kontaktami
    z klientami właśnie...

    W sprawie _ewidentnie_ służbowej, bo w związku
    z zaśmiecaniem przez Inwestora Forum mB, za które
    W.B. odpowiada.

    Jaka tu kurna za przeproszeniem, ale wyraźnie jakoś
    nikogo tu na p.b.b. "wyrazy" ostatnio nie rażą :-//,
    _prywatna_ rozmowa!!!?

    Dawno nie zaglądałem tu na listę, ale z tego co
    pamiętam to Ty jeszcze do tego zdaje się prawnik
    jesteś?

    Pozdrawiam...

  • 45. Data: 2004-01-21 14:50:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    .

    > W oryginale wyraźnie jest, że jest to _cały_, nieszatkowany
    > tekst.

    Tak - na pewno cały ;-))) Wziął sobie WB i nabluzgał inwestorowi. Co za cham
    z tego WB ;-)))) !

    > Cokolwiek byłoby przed i po cytacie nie ma znaczenia.

    Wcale, ale to wcale nie ma znaczenia ;-))) Zupełnie!

    > Bo chłopcy nie rozmawiali _prywatnie_.

    A jak?

    > Dla W.B. była to rozmowa na temat _jednoznacznie_
    > _SŁUŻBOWY(!)_.

    Na GG? Służbowo? Służbowo, to wiesz - na statek ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 46. Data: 2004-01-21 14:51:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Czytek Newsów wrote:
    [....]

    > Dla W.B. była to rozmowa na temat _jednoznacznie_
    > _SŁUŻBOWY(!)_.
    Czy Inwestor poinformował mBank, jeżeli to była służbowa rozmowa?
    jeśli nie to niech tu nie śmieci.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 47. Data: 2004-01-21 14:54:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > W oryginale wyraźnie jest, że jest to _cały_, nieszatkowany
    > tekst.

    A Ty jej autentyczność potwierdziłeś w jaki sposób...?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 48. Data: 2004-01-21 15:12:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Czytek Newsów wrote:

    > Autor: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    > Data: 21 stycznia 2004 13:33:06

    > (...)

    > Co jest z Wami wszystkimi??
    >
    > Dzwoni (no, gadugaduje...) facet z instytucji...
    >
    > _Jednoznacznie_ identyfikowany z tą instytucją i kontaktami
    > z klientami właśnie...
    Loool, i oczywiście nie mógł się ktoś podszyć. Rozumiem że jak
    przychodzi mail z "Citibanku" to klikasz w linka i logujesz się do serwisu ?

    > W sprawie _ewidentnie_ służbowej, bo w związku
    > z zaśmiecaniem przez Inwestora Forum mB, za które
    > W.B. odpowiada.
    Ech, czasami sam parę spraw załatwiałem "prywatnie" bo szybciej lub
    dzieki temu nie musiałem po raz n-ty tłumaczyć na czym moja sprawa
    polega nowej osobie. Ale to też trzeba umieć. I mieć świadomość że ten
    po drugiej stronie to też człowiek: może się mylić, może go boleć ząb
    czy może mieć ... okres.

    > Jaka tu kurna za przeproszeniem, ale wyraźnie jakoś
    > nikogo tu na p.b.b. "wyrazy" ostatnio nie rażą :-//,
    > _prywatna_ rozmowa!!!?
    Tu nie chodzi o "wyrazy" tylko o ujawnianie korespondencji.

    [...]
    I jeszcze jedno: O ile w przypadku mail sprawa jest dość prosta (co
    trafiło do mojej skrzynki jest moje i mogę zrobić z tym co mi się żywnie
    podoba[1]) , to o tyle w przypadku komunikacji dwukierunkowej (a taką są
    komunikatory) sprawa dla mnie nie jest taka jasna.

    KJ

    [1] Modulo przyzwoitość, "dobra wiara" i takie tam.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 49. Data: 2004-01-21 15:59:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1e03.00000e4a.400e9187@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > W.B. odpowiada.
    >
    > Jaka tu kurna za przeproszeniem, ale wyraźnie jakoś
    > nikogo tu na p.b.b. "wyrazy" ostatnio nie rażą :-//,

    A niby jaka? Służbowa, to mogłaby sobie być, gdyby Inwestor był pracownikiem
    banku. Albo gdyby Inwestor do banku zadzwonił, albo gdyby mBank uznawał gg
    za sposób oficjanlego komunikowania się pracowników z klientami. A ponieważ
    żadna z tych sytuacji nie miała miejsca, to rozmowa była _prywatna_.

    Ewentualnie, gdyby _obie_ strony uważały, że rozmowa była służbowa.

    > Dawno nie zaglądałem tu na listę, ale tego co
    > pamiętam to Ty jeszcze do tego zdaje się prawnik
    > jesteś?

    Tia, i totalnie śmieszy mnie jak ktoś robi afere z paru bluzgów podczas
    _prywatnej_ rozmowy na prywatnym (a nie służbowym) gg.
    A tak poza tym, to jak Inwestor taki obrażony, to niech zastosuje prawem
    przewidziane środki, doprowadzi do udowodnienia stosownych okoliczności, a
    nie orzeka o winie i żąda kary na pbb, bo to żałosne.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 50. Data: 2004-01-21 16:20:15
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Data: 21 stycznia 2004 15:51:35
    > Czytek Newsów wrote:
    > [....]
    > Czy Inwestor poinformował mBank, jeżeli to była służbowa rozmowa?
    > jeśli nie to niech tu nie śmieci.

    A co to ma do rzeczy.

    TEMAT był służbowy.

    To W.B. pytajcie czemu służbową sprawę załatwiał przez GG.