  • 11. Data: 2009-03-02 00:47:43
    Temat: Re: Kulisy elektronicznego (finansowego) ataku na banki 9/11- Czy to następna teoria spiskowa?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wszyscy będą sobie takiej pracy szukać i wynagrodzenia spadną. Nie ma
    > sensu.

    Lepsze niższe niż żadne.

    > Np grabarz.
    > ;-)

    wszystko lepsze od grzebania w śmietniku czy zbierania puszek. Zresztą
    tam już jest spora konkurencja.

  • 12. Data: 2009-03-02 00:50:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Lepsze niższe niż żadne.

    Uważam, że czas kryzysu lepiej przeczekać na ciepłej, tropikalnej (i tańszej
    w tym czasie) wyspie za pieniądze przewidująco zaoszczędzone w czasie hossy.
    Kryzys, to idealny czas na odpoczynek, i dokładniejsze zajęcie się
    przyjemnościami życia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-03-02 00:59:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > tańszej w tym czasie) wyspie za pieniądze przewidująco zaoszczędzone w
    > czasie hossy. Kryzys, to idealny czas na odpoczynek, i dokładniejsze

    Hmm, żeby ci tylko na bilet powrotny wystarczyło jak już się ten kryzys
    skończy.

  • 14. Data: 2009-03-02 16:18:08
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "czp" <c...@g...pl> wrote in message

    /.../
    > Federalna jest centralnym bankiem USA. Jako centralny bank państwa
    > prowadzi konta banków amerykańskich i konta zagranicznych instytucji
    > finansowych krajów z którymi USA prowadzą operacje gospodarcze. Rezerwa
    > Federalna nie prowadzi kont przedsiębiorstw lub ludności. W dniu 11
    > września 2008 r. zauważono, że z kont banków amerykańskich w Rezerwie
    > Federalnej ubywają środki pieniężne. Zgodnie z podstawowymi zasadami
    > rachunkowości oznacza to, że środki te były jednocześnie księgowane na
    > innych kontach.
    /.../

    No zarąbiście, jak oni na to wpadli? To musi być qrka patent.... Czujecie?
    Któregoś pięknego popołudnia, używając owego magicznego tricku (no bo
    przecież nie włamując się przez internet, nikt nie pisał o hackerach)
    powodujemy jakoś, że z NBP zaczynają przepływać miliardy złociszy na moje
    prywatne konto... Po stwierdzeniu wypływu interweniuje Ministerstwo Skarbu i
    wprowadza blokadę na dalszy wypływ pieniędzy.

    W trybie pilnym zbiera się KNF. Nad państwem polskim pojawia się widmo
    unicestwienia.

    Oczywiście nikt nigdy się nie orientuje, że kasa miała trafić na czyjeś
    konto w mBanku....

    No świat potrafi być piękny!

    pzdr.
    k.

    PS. Ciekawe, jaki byłby numer konta nadawcy tego "trwającego 1-2 godziny
    przelewu na miliardy".....

  • 15. Data: 2009-03-02 18:29:35
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    kashmiri pisze:

> [...]
    >
    > pzdr.
    > k.
    >
    > PS. Ciekawe, jaki byłby numer konta nadawcy tego "trwającego 1-2 godziny

    Problem w tym, że pieniądze znikły z systemu bankowego USA, tzn zostały
    przelane z banków USA do banków poza USA, a nie do mBanku.

  • 16. Data: 2009-03-03 16:20:43
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "ruf10" <r...@n...pl> wrote in message
    /.../

    > Problem w tym, że pieniądze znikły z systemu bankowego USA, tzn zostały
    > przelane z banków USA do banków poza USA, a nie do mBanku.

    No to zapytam wprost: czy osoba z zewnątrz jakiegokolwiek banku może
    zainicjować transakcję z nieswojego konta? Przecież chyba autorowi tyche
    rewelacji nie chodziło o to, że np. Wells Fargo Bank wycofał część środków
    ze swojego rachunku w Rezerwie Federalnej.

    Ludzie, to jest czysta fikcja. I to dotycząca pieniądza wirtualnego. Środki
    nie "wypłynęły" za granicę, ponieważ Rezerwa Federalna nie podjęła
    postanowienia *przekazania* środków innemu odbiorcy.

    Takie "odpisanie" środków z salda Rezerwy Federalnej (o ile w ogóle miało
    miejsce) nie skutkujące powstaniem żadnych zobowiązań wobec odbiorcy
    przelewu, spotka się tylko z jedną, oczywistą reakcją: korektą salda.
    Brakująca suma zostanie po prostu dopisana do systemu - tak jak to się
    często dzieje np. przy omyłkowym księgowaniu transakcji (niedawne problemy z
    Visa itp.).

    Ot, tania sensacja.

    k.