  • 1. Data: 2002-11-24 14:58:47
    Temat: Re: Który lepszy?
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Wylecisz z konkursu za spamowanie ?

    Przemek
    PS i ustaw sobie godzine w komputerze:-)

    --
    Nie jestem seksistą, ale niektóre żarty mnie bawią...

  • 2. Data: 2002-11-24 18:15:32
    Temat: Który lepszy?
    Od: "aserzx" <a...@s...pl>

    Posiadam konto w mBanku, z którego jestem bardzo zadowolony. Ale skuszony
    gazetowymi reklamami Inteligo postanowiłem założyć sobie drugie konto (dużo
    załatwiam przez internet). Wszystko OK do momentu aż wchodzę do działu
    "Opłaty i prowizje". Po tym "incydencie" zamknąłem stronę... Splajtowałbym
    za opłaty za przelewy... Teraz już wiem, że mBank nie ma sobie równych... na
    plus Inteligo mogę tylko powiedzięc, że wypłata gotówki w bankomatach
    Euronetu i PKO BP za darmo. Dostałem też ostanio ofertę założenia konta w
    E-INTEGRUM BGŻ - wszystko tak jak w mBanku, ale oprocentowanie tylko 1% (w
    mBanku mam 6,5%)...

    aserzx
    P.S. Jak ktoś z Waszych znajomych albo Wy chciałby założyć konto w mBanku to
    proszę zróbcie to przez ten link:
    http://www.payback.pl/verstr.php?N=5f249b22 Coś tam za to dostanę... będę
    wdzięczny...

  • 3. Data: 2002-11-24 21:38:46
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    aserzx pisze:
    >Teraz już wiem, że mBank nie ma sobie równych...

    Zwłaszcza jak ktoś ma do najbliższego bankomatu euronetu ~100 km w linii
    prostej.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-11-26 19:56:25
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "aserzx" <a...@s...pl> skribis:

    >"Opłaty i prowizje". Po tym "incydencie" zamknąłem stronę... Splajtowałbym
    >za opłaty za przelewy...

    za to jezeli ma sie kontakty finansowe :) z innymi posiadaczami ynteligo,
    to quick money jest jak znalazl - 0 zl i szybko jak diabli.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz: