  • 1. Data: 2004-12-02 07:39:48
    Temat: Ktory bank zalozy konto firmowe bez wpisu do EDG ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam

    Mam mala dzialalnosc zwiazana z dzialami specjalnymi produkcji rolnej.
    Dzialalnosc taka rejstruje sie tylko w Urzedzie Skarbowy i Statystycznym, a
    juz nie w Urzedzie Gminy. Stad tez nie posiadam wpisu do Ewidencji
    Dzialalnosci Gospodarczej, a tylko zgloszenie do Urzedu Skarbowego.

    Ktory bank na podstawie takiego zgloszenia zalozy mi konto firmowe ? Wiem ze
    Bank Spoldzielczy powinien cos takiego zalozyc, czy jednak moze jest jeszcze
    jakis inny ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-12-02 09:37:11
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <comgue$hrg$1@atlantis.news.tpi.pl>, Patryk wrote:

> [...]
    > juz nie w Urzedzie Gminy. Stad tez nie posiadam wpisu do Ewidencji
    > Dzialalnosci Gospodarczej, a tylko zgloszenie do Urzedu Skarbowego.

    Czego ja sie jeszcze w zyciu dowiem ?
    Mozna miec niezaewidencjonowana dzialanosc.
    A co Urzad Gminy na to ? Wie ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-12-02 11:50:48
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Użytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisał w wiadomości
    et.pl...

    Statystycznym, a

    > Czego ja sie jeszcze w zyciu dowiem ?
    > Mozna miec niezaewidencjonowana dzialanosc.
    > A co Urzad Gminy na to ? Wie ?

    Witam
    Proponuje przeczytac moj post ponownie przed wysnuwaniem tego typu kolejnych
    wnioskow. Napisalem wyraznie ze takiej dzialalnosci nie rejestruje sie w
    Urzedzie Gminy. Nie rejestruje, bo nie mozna !!! W razie watpliwosci
    proponuje zapytac sie w jakimkolwiek Urzedzie Gminy - stad tez i ja
    uzyskalem posiadane informacje.
    Dodam na koniec ze tego typu dzialalnosc zwiazana z dzialami specjalnymi
    produkcji rolnej nie jest Dzialalnosci Gospodarcza w rozumieniu ustawy o
    podatku dochodowym od osob fizycznych. Nie jest to rowniez dzialalnosc
    rolnicza. Najprosciej mowiac jest to cos pomiedzy jednym a drugim.
    W zwiazku ze specyficzna forma rejestracji takiej dzialalnosci, ponawiam
    moje pytanie - ktory bank otworzy mi konto firmowe ?

    Patryk

  • 4. Data: 2004-12-02 21:54:16
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze
    > Bank Spoldzielczy powinien cos takiego zalozyc, czy jednak moze jest

    Jak masz REGON i działy specjalne to spróbuj pakiet AGRO Partner /PKOBP/ :)
    bez EDG może być ciężko ale próbuj

    --
    Pzdr Dawidek

  • 5. Data: 2004-12-03 09:22:20
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    CzeslawEm. wrote:

    > Czego ja sie jeszcze w zyciu dowiem ?
    > Mozna miec niezaewidencjonowana dzialanosc.
    > A co Urzad Gminy na to ? Wie ?

    to ty jeszcze malo wiesz. np. ministerstwo dziedzictwa narodowego moze
    zalatwic zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci bez wpisu do EDG, jezeli
    jestes artysta lub tworca. ale uwaga, nie kazdy kto tworzy jest
    tworca... :-) co wiecej, mozna w Polsce placic podatki, ale mozna nie
    miec prawa do ubezpieczenia spolecznego, wszystko to bedac obywatelem
    Polski... temat w sam raz dla Janusza Weissa.

    jacek

  • 6. Data: 2004-12-03 18:50:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-03 10:22, kiedy Jacek napisał(a) co
    następuje:

    > to ty jeszcze malo wiesz. np. ministerstwo dziedzictwa narodowego moze
    > zalatwic zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci bez wpisu do EDG, jezeli
    > jestes artysta lub tworca.

    Nie ma takiego ministerstwa w Polsce

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 7. Data: 2004-12-03 20:58:06
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli yayco
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Nie ma takiego ministerstwa w Polsce

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 8. Data: 2004-12-03 21:05:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-03 21:58, kiedy Henryk "Plumski"
    Plumowski napisał(a) co następuje:
    > Pewna osoba, czyli yayco
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

    Sorry, ale też nie ma takiego :-p.
    Teraz jest Ministerstwo Kultury (w którym nota bene jest departament
    dziedzictwa narodowego).
    W tym dziwnym kraju nazwy ministerstw zmieniają się za każdym razem gdy
    powstaje nowy rząd.