  • 1. Data: 2004-12-02 07:06:02
    Temat: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    W skrócie:
    W PKO Inteligo mialem zdefiniowane zlecenie stałe zasilania konta w
    Inteligo. Zlecenie zostało zdefiniowane jeszcze przed "erą internetową"
    superkont PKOBP.
    Wykonywało się bez uwag.
    Po uzyskaniu dostępu do superkonta PKOBP via Internet zmodyfikowałem
    sume przelewu.

    Przelew miał się wykonać 1 grudnia.
    Wczoraj do godziny 18 w ogóle nie było widać żadnych śladów operacji.
    Około 19 przelewana suma pojawił się w środkach nierozliczonych, i była
    tam co najmniej do 23 (poźniej juz nie sprawdzałem)
    W momencie gdy operacja pojawiła się w środkach nierozliczonych status
    zlecenia stałego zmienił się na "zawieszony".
    Infolinia nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego tak jest. Sugerowano, że to
    z powodu tego, że przelew był definiowany przez oddział PKO, a
    modyfikowany przez sieć. Proponowano aby go usunąć i zdefiniować nowy
    (co zresztą zrobiłem). Na pytanie czy po takiej operacji nie zdarzy się,
    że 1 stycznie pójdą 2 przelewy (usuniety i nowy) pani nie potrafiła
    jednoznacznie odpowiedzieć. Proponowała aby zweryfikować definicje
    zleceń w oddziale PKOBP.
    Generalnie jakiekolwiek szczegółowe pytania na 0801307307 są
    przekierunkowywane na oddziały prowadząc rachunek. Nie wspomnę, że
    dodzwonienie sie do 18 oddziału graniczyło z cudem.

    W 7 oddziale poani od zlecen wyraziła zdziwienie, że przelew do godziny
    18 nie mila statusu "zrealizowany". Pani w 18 oddziale stwierdziła, że
    dzisiaj mają ogomna ilość przelewów, i że one są "sukcesywnie"
    realizowane. I w ogole, żebym nie zawracał głowy tylko czekał, bo oni
    mają 2 dni na to.(wiem, wiem - to prawda)

    W sumie zawiodłem się.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-12-02 08:35:24
    Temat: Re: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    Bogusz wrote:
> [...]
    > że 1 stycznie pójdą 2 przelewy (usuniety i nowy) pani nie potrafiła
    > jednoznacznie odpowiedzieć. Proponowała aby zweryfikować definicje

    Zlecenie stale po pierwszym wykonaniu zostalo zawieszone, wiec nie
    pojdzie drugi raz. Wystarczy zmodyfikowac (odwiesic) zlecenie stale,
    ktore sie zawiesilo. Wtedy bedzie OK, tzn. pojdzie jeden przelew.
    Usuniecie zlecenia i stworzenie nowego da ten sam efekt, ale wiecej sie
    naklikasz. :)

    --
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-12-02 08:47:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojtek wrote:
> [...]
    > ktore sie zawiesilo. Wtedy bedzie OK, tzn. pojdzie jeden przelew.
    > Usuniecie zlecenia i stworzenie nowego da ten sam efekt, ale wiecej

    on zawiesza wykonywanie zlecen kiedy mu sie podoba :-)
    - zrob zlecenie przelewu wg terminarza na piatek, poniedzialek i np srode
    i prawdopodobnie te z przyszlego tygodnia juz ci sie nie wykonają
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-12-03 23:57:08
    Od: Homer Simpson <z...@g...pl>

    blad napisał(a):

> [...]
    > - zrob zlecenie przelewu wg terminarza na piatek, poniedzialek i np srode
    > i prawdopodobnie te z przyszlego tygodnia juz ci sie nie wykonają

    Ja proponuje zgłosić to obsłudze na infolinii - usługa w zasadzie
    dopiero co ruszyła i może być nie do końca dopracowana (zauważyliście
    brak informacji marketingowych na ten temat?) - niech rozwiązują
    problemy teraz, bo później ich zasypie ;-)

  • 5. Data: 2004-12-06 10:13:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Homer Simpson wrote:
    > Ja proponuje zgłosić to obsłudze na infolinii - usługa w zasadzie
    > dopiero co ruszyła i może być nie do końca dopracowana

    oczywiscie ze zgloszone - kiedys poprawią :-)
    *** blad ***