    From: ...@...c
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank wybrac
    Date: Wed, 25 Jan 2006 23:46:46 +0100

    Dnia Wed, 25 Jan 2006 22:53:50 +0100, Wilhelmina napisał(a):

    > Mysle, ze sie nie odbywa.
    > Natomiast zabezpiecznie niektorych bankow wydaja mi sie srednie. Gdzie
    > jedynym zabezpieczeniem jest jedno haslo (ktorego moge zapomniec) i do
    > tego za kazdym razem gdy wchodze na strone radza mi solidnie sprawdzic
    > certyfikaty itp.

    no faktycznie skandal :D

    > Wiec wole do niektorych kont (z wieksza gotowka) nie miec dostepu
    > on-line i nie zastanwiac sie, czy akurat komputer, z ktorego sie lacze
    > ma odpowiednie zabezpieczenia czy nie.

    można po prostu nie podpisać udostępnienia konta online a do drugiego
    podpisać i bedzie co chcesz.

    > Ot i co.
    > A przeplywy miedzybankowe tudziez wewnatrzbankowe i kwestia ich
    > zabezpieczen nie lezy juz na mojej glowie.

    czym sie różni przelew przykonywany przez ciebie a tego wykonywanego przez
    bank jeżeli oba wykonuje ... bank? generalnie rozumiem twoje przesądy ale
    mówiąć bardzo ogólnie szanse na złamianie zabezpieczeń online jest tysiące
    razy mniejsze niż wykonanie transakcji za pomocą karty przypiętą do tego
    rachunku tak wiec lepiej zrezygnować z karty niż internetu.

    --
    pozdrawiam,