    Date: Wed, 25 Jan 2006 22:53:50 +0100
    From: Wilhelmina <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank wybrac

    ...@...c napisał(a):

    > w takim razie pozostaje ci poduszka - no chyba że myslisz że komunikacja
    > międzybankowa odbywa się listowanie :D

    Mysle, ze sie nie odbywa.
    Natomiast zabezpiecznie niektorych bankow wydaja mi sie srednie. Gdzie
    jedynym zabezpieczeniem jest jedno haslo (ktorego moge zapomniec) i do
    tego za kazdym razem gdy wchodze na strone radza mi solidnie sprawdzic
    certyfikaty itp.
    Wiec wole do niektorych kont (z wieksza gotowka) nie miec dostepu
    on-line i nie zastanwiac sie, czy akurat komputer, z ktorego sie lacze
    ma odpowiednie zabezpieczenia czy nie.

    Ot i co.
    A przeplywy miedzybankowe tudziez wewnatrzbankowe i kwestia ich
    zabezpieczen nie lezy juz na mojej glowie.

    willa

    =========
    http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...

    GG: 1262644