  • 11. Data: 2006-05-20 12:12:39
    Temat: Re: Które e-konta okradali?
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > dzis nic u nich nie dziala, wiec znaczy się, że jeszcze pracują:-)
    > w dodatku maja strony www tak glupio zrobione, ze
    > na kazdą zmianę strony odpowiadają że citi-online nie dziala
    > i caly serwic przez to niedostepny
    > *** blad ***
    nie działał serwis informacyjny, tranaskcyjny działał bez zakłóceń, trzeba
    było doczytać informację do końca - tam był link do logowania

  • 12. Data: 2006-05-21 13:42:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Seba"
    > nie działał serwis informacyjny, tranaskcyjny działał bez zakłóceń,
    > trzeba było doczytać informację do końca - tam był link do logowania

    kiedy ja nie chcialem sie logowac tylko otrzymac informację na temat
    kart MC - czy są debetowe jak kiedys w handobanku
    Poza tym stwierdzenie "citi-online nie dziala" nie tlumaczy dlaczego
    nie dziala czesc informacyjna
    *** blad ***