  • From: "RobertS" <b...@p...plusunTO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Które banki są popularne wśró d internautów?
    Date: Thu, 03 Apr 2008 13:09:17 +0200

    > W przypadku gdy oferta sklepu adresowana jest do zamożnych/średnio
    > zamożnych klientów, odsetek osób płacących kartą/szybkim przelewem
    > wynosi ok. 20-25 %. Nie można uznać to za margines.

    oczywiście, zgadzam się, ale czy dla zamożnego klienta 1 zł robi różnicę?

    zrobiłem też mały eksperyment, wyszukałem w sieci książkę, którą mam i
    którą również oferujesz u siebie:
    Martin J. Pring Psychologia inwestowania (bdb książka - polecam!)

    sprzedajesz ją po 47 zł + 8 zł (przelew) lub 9,50 zł (karta, platnosci.pl)

    ale wchodząc na www.bazzar.interia.pl mozna kupić ją taniej i dodatkowo
    zapłacić kartą:

    np. w sklepie A 45,23 zł + 9,50 (priorytet, płatność kartą)
    jak widać można...

    jednak martwi mnie coś innego: dlaczego nie ma na tej liście Twojego
    sklepu?

    po wpisaniu w google "psychologia inwestowania pring" też się nie
    wyświetlasz na 3. pierwszych screenach (dalej zwykle nie szukam)
    może pozycjonowanie strony to jest większy problem niż konto bankowe (w
    zupełności wystarczy jedno) lub 1 zł droższa wysyłka przy kartach...?

    gdybym chciał nabyć ww. książkę to nawet gdybyś sprzedawał ją po 40 zł z
    darmową wysyłką, nie kupiłbym jej u Ciebie...z tego względu, że nie
    wiedziałbym, że masz taką super ofertę!

    ale to już takie moje luźne przemyślenia...nie miałem zamiaru krytykować

    pozdrawiam
    RobertS