  • 51. Data: 2008-04-03 11:03:35
    Temat: Re: Które banki są popu larne wśr ó d intern autów?
    Od: Wojciech Krawczyński <s...@n...smietnik>

    RobertS pisze:

    > Niekoniecznie jest tak jak piszesz, ze w sklepach, które doliczają za
    > płatność kartą jest drożej. Czasem
    > jest taniej niż przelew w innym sklepie

    CZASEM taniej jest, ale ZWYKLE (statystycznie) nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Krawczyński

  • 52. Data: 2008-04-03 11:09:17
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > W przypadku gdy oferta sklepu adresowana jest do zamożnych/średnio
    > zamożnych klientów, odsetek osób płacących kartą/szybkim przelewem
    > wynosi ok. 20-25 %. Nie można uznać to za margines.

    oczywiście, zgadzam się, ale czy dla zamożnego klienta 1 zł robi różnicę?

    zrobiłem też mały eksperyment, wyszukałem w sieci książkę, którą mam i
    którą również oferujesz u siebie:
    Martin J. Pring Psychologia inwestowania (bdb książka - polecam!)

    sprzedajesz ją po 47 zł + 8 zł (przelew) lub 9,50 zł (karta, platnosci.pl)

    ale wchodząc na www.bazzar.interia.pl mozna kupić ją taniej i dodatkowo
    zapłacić kartą:

    np. w sklepie A 45,23 zł + 9,50 (priorytet, płatność kartą)
    jak widać można...

    jednak martwi mnie coś innego: dlaczego nie ma na tej liście Twojego
    sklepu?

    po wpisaniu w google "psychologia inwestowania pring" też się nie
    wyświetlasz na 3. pierwszych screenach (dalej zwykle nie szukam)
    może pozycjonowanie strony to jest większy problem niż konto bankowe (w
    zupełności wystarczy jedno) lub 1 zł droższa wysyłka przy kartach...?

    gdybym chciał nabyć ww. książkę to nawet gdybyś sprzedawał ją po 40 zł z
    darmową wysyłką, nie kupiłbym jej u Ciebie...z tego względu, że nie
    wiedziałbym, że masz taką super ofertę!

    ale to już takie moje luźne przemyślenia...nie miałem zamiaru krytykować

    pozdrawiam
    RobertS

  • 53. Data: 2008-04-03 12:43:36
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > CZASEM taniej jest, ale ZWYKLE (statystycznie) nie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Wojciech Krawczyński

    ktoś kiedyś nazwał statystykę największym kłamstwem świata...poza tym
    statystyka mówi też,
    że płacący kartami wydają więcej

    IMHO powinieneś przestać akceptować karty płatnicze skoro generuje to takie
    wysokie koszty!!!
    nie ma takiego przymusu - powtarzam to do bólu!

    rozumiem, że ktoś narzeka, bo nie ma wyboru i musi zaakceptować pewne
    rozwiązania...ale TY masz wybór, wybrałeś i narzekasz, że ponosisz wyższe
    koszty

    ciekawe czy obroty spadną czy nie?
    czy klienci, którzy płacili (drożej) kartami będą teraz płacić przelewem
    czy kupią w innym sklepie, bo zależy im na wygodzie i bezpieczeństwie?

    poza tym wiązanie kosztu wysyłki ze sposobem płatności z góry jest co
    najmniej dziwne, przecież jedno z drugim nie ma żadnego związku, można
    wymagać wyższych kosztów przesyłki jak waga jest większa, wysyłka na jakiś
    szczególnych warunkach etc...

    a jak klient kupi 5 książek i zapłaci za nie kartą to jak te 1,5 zł więcej
    za wysyłkę ma się do zapłaconej prowizji (2,9% + 30gr)?
    związek jest żaden, bo 1,5 zł to wartość liniowa, a prowizja zależna jest
    od kwoty płatności...

    pozdr.
    RobertS

  • 54. Data: 2008-04-03 16:34:47
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Bezpieczeństwo płatności:
    > kiedyś kupiłem towar w sklepie i zapłaciłem kartą. Niestety sklep towaru
    > nie wysłał (nie miał już czy coś takiego) i strasznie kombinował ze zwrotem
    > pieniędzy. Trwało to już dość długo więc zgłosiłem reklamację...w banku,
    > który wydał kartę!
    > Pieniądze zwrócił mi bank, który następnie ściągnął je ze sklepu.

    Mógłbyś podać nazwę banku?

  • 55. Data: 2008-04-03 16:41:18
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Płacąc w znaku nawet kartą jest znacznie taniej niż w komputroniku
    > czymkolwiek. :)

    Zgadza się, ale jak to zwykle bywa diabeł tkwi w szczegółach, np. w
    komputroniku gwarancja sklepu jest door-to-door (kurier w dwie strony na
    koszt sklepu), a w znaku nie.

  • 56. Data: 2008-04-03 18:09:34
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    chrisek pisze:

    > Mógłbyś podać nazwę banku?

    Citi tak robi ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 57. Data: 2008-04-03 18:54:50
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Kamil 'czemu' Bista napisał(a):
    > Citi tak robi ;)

    Też posądzałbym o to Citi :-) I za to go "kochamy" ;-)

  • 58. Data: 2008-04-03 21:30:05
    Temat: Re: Które banki sa popularne wsród internautów?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Myslę, że spokojnie PKO BP.
    JaC

    -----

  • 59. Data: 2008-04-03 21:32:56
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Też posądzałbym o to Citi :-) I za to go "kochamy" ;-)

    dokładnie (miałem już 3 reklamacje w Citi i zawsze pozytywnie), ale w Multi
    również miałem podobną sytuację i reklamacja została uznana ;-)