  • 1. Data: 2008-04-01 08:07:07
    Temat: Money - czy mozna udostepniac PIN ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Według Money:

    "To także karta dla Twojego dziecka: zamiast dawać mu na wakacje gotówkę - daj mu
    doładowaną kartę, to dużo bardziej
    bezpieczne!
    W każdej chwili będzie mogło wybrać pieniądze z bankomatu."
    http://direct.money.pl/money/264/3/#id3

    Ciekawi mnie, czy w leguraminie nie ma zapisu o zakazie udostepniania kodu PIN osobom
    trzecim?
    Bo jesli zakaz jest, to Money wspólnie z bankiem nawołują do przestepstwa ;-))
    JaC

  • 2. Data: 2008-04-01 08:15:11
    Temat: Re: Money - czy mozna udostepniac PIN ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 3. Data: 2008-04-01 08:16:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 10:07, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    osobom trzecim?
    > Bo jesli zakaz jest, to Money wspólnie z bankiem nawołują do przestepstwa ;-))

    Sadze, ze to w kontekscie tego, ze karta od 13-o roku zycia - dwa
    akapity wyzej.

  • 4. Data: 2008-04-01 08:20:03
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Ciekawi mnie, czy w leguraminie nie ma zapisu o zakazie udostepniania
    > kodu PIN osobom trzecim? Bo jesli zakaz jest, to Money wspólnie z
    > bankiem nawołują do przestepstwa ;-)) JaC

    Zapewne jest, ale po przekazaniu dziecku karty niespersonalizowanej to ty
    będziesz osobą trzecią, a twoje dziecko legalnym posiadaczem karty i pin.

  • 5. Data: 2008-04-01 08:20:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie sądze: tamto jest osobną ofertą, wyrabiasz dziecku karte jako przedstawiciel
    ustawowy i nie musisz już mu karty
    "dawać".

    BTW własnie miałem spytac, ile lat wg Money ma dziecko ;-))
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-04-01 08:29:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 10:20, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Nie sądze:  tamto jest osobną ofertą, wyrabiasz dziecku karte jako przedstawiciel
    ustawowy i nie musisz już mu karty
    > "dawać".

    wyrabiac = dawac

    > BTW własnie miałem spytac, ile lat wg Money ma dziecko ;-))
    > JaC

    Niepelnoletnie jest :)

  • 7. Data: 2008-04-01 08:41:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A 10-12 lat to dziecko czy niedziecko ?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-01 08:41:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To zdecydowanie co innego.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-01 08:44:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 10:41, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > A 10-12 lat to dziecko czy niedziecko ?
    > JaC

    Tu masz rozpiske

    http://www.kartyonline.pl/arty.php?id=246

  • 10. Data: 2008-04-01 08:45:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 10:41, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > To zdecydowanie co innego.
    > JaC
    >
    > -----

    1. Odpisuj pod cytatami
    2, W tym kontekscie jak zamiescili raczej to samo - po prostu maskuja
    w ofercie, ze nie jest to prepaid tylko konto z karta.