  • 1. Data: 2008-04-01 11:02:07
    Temat: [Eurobank] Pytania dotyczace konta on-line
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    Witam,
    Mam kilka pytan dotyczacych konta on-line, ktore przeslalem miesiac temu na
    adres mailowy Eurobanku, ale pozostaly one bez odpowiedzi:

    1) czy konto to moze byc rachunkiem wspolnym (dla malzonkow) - z regulaminu
    wynika, ze chyba tak, ale wtedy trzeba by pewnie wyrobic dwie karty i placic
    dwukrotnie;
    2) czy Token GSM bedzie dzialal z telefonami NOKIA 6300 lub NOKIA 5200;
    3) czy istenieje mozliwosc otwarcia tego rachunku bez wizyty w oddziale.

    Serdecznie dziekuje, Grzegorz

  • 2. Data: 2008-04-01 11:23:41
    Temat: Re: [Eurobank] Pytania dotyczace konta on-line
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > regulaminu
    > wynika, ze chyba tak, ale wtedy trzeba by pewnie wyrobic dwie karty i
    trudno powiedzieć,

    > 2) czy Token GSM bedzie dzialal z telefonami NOKIA 6300 lub NOKIA 5200;
    jeżeli obsługują Javę to tak

    > 3) czy istenieje mozliwosc otwarcia tego rachunku bez wizyty w oddziale.
    nie

  • 3. Data: 2008-04-01 16:58:30
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Mam kilka pytan dotyczacych konta on-line, ktore przeslalem miesiac temu na
    > adres mailowy Eurobanku, ale pozostaly one bez odpowiedzi:

    To i tak lepsze niż jakby Ci mieli na dezinfolinii ciemnotę wciskać ;)

    > 1) czy konto to moze byc rachunkiem wspolnym (dla malzonkow) - z regulaminu
    > wynika, ze chyba tak, ale wtedy trzeba by pewnie wyrobic dwie karty i placic
    > dwukrotnie;

    Może być nawet wspólne dla dwóch dowolnych osób, dla małżonków jak najbardziej.
    Nie płaci się wtedy podwójnie za konto. Jedynie za dodatkową kartę dla
    współposiadacza (czyli 1,90 zł miesięcznie za dwie karty do konta).

    > 2) czy Token GSM bedzie dzialal z telefonami NOKIA 6300 lub NOKIA 5200;

    Na 6300 testowałem i działa. To bardzo prosty, tekstowy program, niewymagający
    wiele od telefonu.

    > 3) czy istenieje mozliwosc otwarcia tego rachunku bez wizyty w oddziale.

    Nie.

    Pozdrawiam, Parl Dro