  • Data: 2002-01-29 11:16:00
    Temat: Re: Ktora karte krydytowa?
    Od: "wkg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A powazniej - ktora z aktualnych ofert kart
    > kredytowych mozecie polecic jak rezerwe gotowki?
    >
    > Jak najnizsze koszty przy nie korzystaniu z kasy,
    > rozsadne oprocentowanie i warunki splaty...

    W trakcie opracowywania planu ewakuacji z PBK BPH czy jak tam im teraz,
    stanalem przed tym samym dylematem. I wnioski:

    Jeżeli zależy Ci na karcie rezerwowej, nie do uzywania wez
    eurocard/mastercarda Partner z pekao sa. oplata roczna 35 PLN, mozliwosc
    zrezygnowania z ubezpieczenia (2,40 PLN/mies), limit do 5000. Niby nie duzo,
    ale z dowolnego miejsca europy do domu wrocisz :)). Transakcje w innych
    walutach rozliczane w euro - nie crosuja przez dolara.
    Oprocentowanie sprawdz www.karty.pl, male, ale od kazdej transakcji i
    naliczane zawsze.

    Jezeli zas chcesz karte do uzywania - wez vise z citka. Przy aktywnym
    uzywaniu oplata i ubezpieczenie zwraca sie bardzo szybko, za granica b
    wysoki poziom ubslugi (pisalem o tym kiedys).

    Ja wybralbym taki wlasnie tandem, gdybym wciaz nie mial universa z PBK.
    Jezeli ktos ma inne, lepsze pomysly - chetnie sie dowiem.

    pzdr
    wkg