  • Data: 2023-01-30 11:46:55
    Temat: Re: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 11:39:20 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    wykupiłeś na 20 minut a tu w np. urzędzie czy przychodni
    minut (kończy Ci się bilet, wychodzisz, dokupujesz w

    > W Warszawie, to najbardziej płaca się płacić co 10 min. 15% zysku w pierwszej
    godzinie, a jeszcze więcej w 2 i 3, a najwygodniej na czas nieokreślony (START/STOP).
    Ja korzystam ze skycash, czasami coś się przycina, ale generalnie działa bardzo
    dobrze. 5 min przed końcem parkowania (jeśli jest na określony czas) przychodzi
    powiadomienie, czas parkowania można przedłużyć.

    > Wadą skycash w przypadku korzystania z portfela skycash jest prowizja za zasilenie,
    bezpłatnie można to zrobić tylko przelewem. Jak płacisz za parkowanie bezpośrednio
    kartą (bez użycia portfela) prowizja nie jest pobierana. Wadą w przypadku korzystania
    z 10 minutówek jest 3D Secure, w przypadku np. Citi każda transakcja musi być
    zautoryzowana, dla PKO co 5 czy 10, a karta kredytowa Mille działa bez upierdliwego
    3D Secure :).

    Co do 3DS to od dzisiaj w citi miało być "nowe" - ePin + SMS, postęp polegający na
    wycofaniu się z debilizmu.
    Może sobie jakiś bilet spróbuję kupić i sprawdzę, jak działa.

    Zaś czy 3DS jest czy nie ma to może zależeć nie tylko od banku, ale i od strony
    doupolu.
    W takim santander:
    - dla visa jest 3DS - podawanie loginu (tzn. ten jest już wypełniony, ale trzeba
    potwierdzić - pytałem się,
    po cholerę to, to mi coś odpisali, że niektórzy mogą mieć dwa loginy), hasła i kodu
    SMS
    - a dla MC nie ma zupełnie nic - ani logowania ani SMS
    przynajmniej przy kupowaniu biletów pkp ic, czyli płatność kartą przez przelewy24.
    Jak pytałem, skąd taka różnica, to odpowiedź była "bo tak" ("dlaczego kobieta z PMS
    gotuje zupę w 7 garnkach?").