  • 1. Data: 2023-01-27 10:03:52
    Temat: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba kilka banków proponuje swoje aplikacje na Andka do płacenia za płatne
    parkowanie w W-wie.
    Która apka najwygodniejsza?

  • 2. Data: 2023-01-27 11:23:12
    Temat: Re: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 stycznia 2023 o 10:03:56 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Chyba kilka banków proponuje swoje aplikacje na Andka do płacenia za płatne
    parkowanie w W-wie.
    > Która apka najwygodniejsza?

    Ja mam taką, co to "goli, pi*li, krawaty wiąże, usuwa ciąże", ale zapewne mamy różne
    pojęcia wygody - i bardzo dobrze, więc o wygodę pytaj kogoś, kto jest zobowiązany
    robić ci dobrze (o ile masz) ;P

  • 3. Data: 2023-01-27 18:45:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.01.2023 o 11:23, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ja mam taką, co to "goli, pi*li, krawaty wiąże, usuwa ciąże", ale
    > zapewne mamy różne pojęcia wygody - i bardzo dobrze, więc o wygodę
    > pytaj kogoś, kto jest zobowiązany robić ci dobrze (o ile masz) ;P

    Tak się zastanawiam, po coś to napisał i co z tego konstruktywnego ma
    wynikać. Fakt, że trochę trudno znaleźć porównanie, albowiem jak ktoś ma
    jakąś aplikację, to jej używa i pewnie nie instaluje wszystkich, by je
    porównywać. Stąd ja bym - na miejscu inicjatora - poprzestał na prośbie
    o informacje, jak ktoś jakiejś używał i z jakiegoś powodu ich odradza.
    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-01-27 20:10:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 stycznia 2023 o 18:45:44 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > porównywać. Stąd ja bym - na miejscu inicjatora - poprzestał na prośbie
    > o informacje, jak ktoś jakiejś używał i z jakiegoś powodu ich odradza.

    Dokładnie - na głupie pytanie głupia odpowiedź.
    Co znaczy "najwygodniejsza"?
    Pomijając to, że wszystkie pi*oko działają tak samo, bo inaczej nie mogą.
    A jako że o bankowe pytał, to każda z nich wymaga konta w danym banku. Więc gdzie
    "wygoda", jak konta nie masz?
    I po co w ogóle "bankowa", jak są i własne dostawców tych płatności?

  • 5. Data: 2023-01-27 20:54:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    piątek, 27 stycznia 2023 o 20:10:45 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A jako że o bankowe pytał, to każda z nich wymaga konta w danym banku.
    > Więc gdzie "wygoda", jak konta nie masz?

    IKO można mieć nie będąc klientem PKO BP.

  • 6. Data: 2023-01-28 09:11:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 stycznia 2023 o 20:54:06 UTC+1 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > IKO można mieć nie będąc klientem PKO BP.

    Hmm, jak?
    Za to santander wygląda na to, że jest szansa, niby chciał hasła, ae bez podania
    dalej przeszedł.

  • 7. Data: 2023-01-28 12:19:28
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    sobota, 28 stycznia 2023 o 09:11:35 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Hmm, jak?

    Ściągasz aplikację, wybierasz opcję IKO bez konta i się rejestrujesz.

  • 8. Data: 2023-01-29 08:27:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Interesuje mnie m.in. możliwość przedłużania czasu parkowania, jeśli np. wykupiłeś na
    20 minut a tu w np. urzędzie czy przychodni
    kolejka długa, wyjść na zewnątrz nie możesz bo Cię przeskoczą.
    Kolejna sprawa to w W-ie to chyba bardziej się opłaca wykupić dwa postoje po 30 minut
    (kończy Ci się bilet, wychodzisz, dokupujesz w
    parkomacie drugi bilet), niż jeden na 60 minut - a jak to jest przy aplikacji,
    obowiązkowa progresja?

    -----

  • 9. Data: 2023-01-30 11:39:18
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    niedziela, 29 stycznia 2023 o 08:27:36 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    minut (kończy Ci się bilet, wychodzisz, dokupujesz w
    > parkomacie drugi bilet), niż jeden na 60 minut - a jak to jest przy aplikacji,

    W Warszawie, to najbardziej płaca się płacić co 10 min. 15% zysku w pierwszej
    godzinie, a jeszcze więcej w 2 i 3, a najwygodniej na czas nieokreślony (START/STOP).
    Ja korzystam ze skycash, czasami coś się przycina, ale generalnie działa bardzo
    dobrze. 5 min przed końcem parkowania (jeśli jest na określony czas) przychodzi
    powiadomienie, czas parkowania można przedłużyć.

    Wadą skycash w przypadku korzystania z portfela skycash jest prowizja za zasilenie,
    bezpłatnie można to zrobić tylko przelewem. Jak płacisz za parkowanie bezpośrednio
    kartą (bez użycia portfela) prowizja nie jest pobierana. Wadą w przypadku korzystania
    z 10 minutówek jest 3D Secure, w przypadku np. Citi każda transakcja musi być
    zautoryzowana, dla PKO co 5 czy 10, a karta kredytowa Mille działa bez upierdliwego
    3D Secure :).

    MK

  • 10. Data: 2023-01-30 11:46:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 11:39:20 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    zautoryzowana, dla PKO co 5 czy 10, a karta kredytowa Mille działa bez upierdliwego

    Co do 3DS to od dzisiaj w citi miało być "nowe" - ePin + SMS, postęp polegający na
    wycofaniu się z debilizmu.
    Może sobie jakiś bilet spróbuję kupić i sprawdzę, jak działa.

    Zaś czy 3DS jest czy nie ma to może zależeć nie tylko od banku, ale i od strony
    doupolu.
    W takim santander:
    - dla visa jest 3DS - podawanie loginu (tzn. ten jest już wypełniony, ale trzeba
    potwierdzić - pytałem się,
    po cholerę to, to mi coś odpisali, że niektórzy mogą mieć dwa loginy), hasła i kodu
    SMS
    - a dla MC nie ma zupełnie nic - ani logowania ani SMS
    przynajmniej przy kupowaniu biletów pkp ic, czyli płatność kartą przez przelewy24.
    Jak pytałem, skąd taka różnica, to odpowiedź była "bo tak" ("dlaczego kobieta z PMS
    gotuje zupę w 7 garnkach?").