eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie › Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-06 08:52:03
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-06 o 08:46, J.F. pisze:

    > Ale przeciez pani zlecila przelew i roszczenie zredukowalo sie do zera

    W tym sęk, że nie zleciła.

    > :-)

    Mam prośbę, dyskutujmy poważnie, a nie wymyślajmy bajeczki, jak dzieci,
    czy nieudolne analogie.

    > A czemu ? Rzecz oddana na przechowanie, to roszczenie zwrotu zostaje,
    > jest jakas roznica ? :-)

    Choćby taka, że w skrytce są rzeczy oznaczone co do tożsamości.
    Logicznym jest, że jak ci ze skrytki ukradną rzeczy, to już tych rzeczy
    nie dostaniesz, i nie jest to kwestia "nie mamy płaszcza i co nam pan
    zrobi", tylko elementarnych zasad rządzących tym światem (jak coś
    ukradziono, to z definicji tego przechowawca nie ma).

    > Ale czy w polisie wymieniono takie ryzyko, czy ubezpieczycel sie
    > wypnie. Bo wychodzi na to, ze zabrono pieniadze banku, a nie klientow

    Nie wiem o jakiej polisie piszesz. I w sumie mnie to nie interesuje,
    jako nieistotne w tym zagadnieniu.

    > :-)

    jw.

    --