eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie › Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-08 17:38:17
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-08 o 12:46, J.F. pisze:

    >Nie jest, wręcz przeciwnie - bank jako jedna z nielicznych instytucji
    >zbiera pieniądze właśnie nie po to, aby przechowywać, tylko aby je
    >wydawać/inwestować.

    No w sumie masz racje.
    Lubie myslec, ze bank moich pieniedzy pilnuje, ale jak bank
    zbanktutuje, to sie wtedy dobitnie dowiem, ze to byly pieniadze banku,
    a mnie tylko roszczenie zostalo, do spolki z innymi :-)

    >Tu by można polemizować - jeśli nie byłoby winy banku, to może sąd
    >doszedłby do wniosku, że skoro okradli klienta, to znaczy że stratnym
    >ma być klient.

    A tak to nam nie grozi ?
    Sad uzna, ze winy banku nie bylo, i bank prawidlowo zrealizowal
    zlecone przelewy klienta i klient juz zadnego roszczenia nie ma.

    Ewentualnie ... sprawa cywilna, wiec powod nie udowodnil w czasie
    rozprawy, ze to nie on dyspozycje zlozyl :-)

    J.