eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie › Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-09 11:22:52
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 8 Mar 2017 19:15:58 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Słowo klucz - klient niczego nie zlecał.

    J.F trzyma się jak pijany płotu problemu ciężaru dowodu czy to
    faktycznie klient zlecał, czy złodziej, czy klient udający złodzieja
    lub wirusa.
    Koncepcja roszczenia zwrotnego o ile była dobra w jej pierwotnych 19
    wiecznych założeniach o tyle stała się w wirtualnym środowisku
    elektronicznych transakcji problemem, ponieważ teraz coraz trudniej
    udowdnić, że to zlecał faktycznie klient czy złodziej (lub
    klient-złodziej).
    No chyba, że dochodzimy do wniosku, że jeśli nie da się tego ustalić
    bez żadnych wątpliwości (nie oszukujmy się, sądy to tylko ludzie),
    to i tak wina Tus.... tzn. banku. Jeśli idziemy w tę stronę to
    spowoduje, że banki szybko wylobbują zmianę prawa.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1