  • 1. Data: 2003-09-12 12:17:26
    Temat: Ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: "Zbyszek" <z...@b...gazeta.pl>

    Witam

    Czy ktos orientuje sie co jaki czas aktualizowana jest srednia cena m2
    mieszkania, uzywana do obliczania wartosci premii gwarancyjnej ? Co rok,
    kwartal ?

    Na poczatku roku ten wskaznik byl dosc niski chyba okolo 2000 teraz
    podskoczyl na 2300, jest to dosc znaczna zmiana i zastanawiam sie czy nie
    warto poczekac do aktualizacji z likwidacja ksiazeczki (mam na to 90 dni od
    daty zakupu mieszkania)

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-09-12 14:29:42
    Temat: Re: Ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Zbyszek" <z...@b...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > warto poczekac do aktualizacji z likwidacja ksiazeczki (mam na to 90 dni od

    A to nie jest tak ze biora wskaznik z dnia zakupu (ktory naturalnie jest
    znany duzo pozniej, wiec najpierw placa czesc, i dopiero pozniej reszte)?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 3. Data: 2003-09-13 15:39:19
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Zbyszek wrote:

    > Czy ktos orientuje sie co jaki czas aktualizowana jest srednia cena m2
    > mieszkania, uzywana do obliczania wartosci premii gwarancyjnej ? Co rok,
    > kwartal ?

    AFAIK co kwartał.
    Ale najpewniejszą infromację uzyskasz chyba w PKO BP, w oddziale
    zajmującym się książeczkami (w Warszawie na Sienkiewicza).

  • 4. Data: 2003-09-15 16:05:00
    Od: "Michal" <f...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > warto poczekac do aktualizacji z likwidacja ksiazeczki (mam na to 90 dni
    W czerwcu składałem książeczkę do wyceny, na początku września ją
    odbierałem. Dowiedziałem się że póki co cena referencyjnego m2 SPADA -
    podobno 100000zł wkładu z Lipca (+premia gw.) teraz daje jedynie ~90000zł :(

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2003-09-16 14:15:46
    Od: "Zbyszek" <z...@b...gazeta.pl>

    > W czerwcu składałem książeczkę do wyceny, na początku września ją
    > odbierałem. Dowiedziałem się że póki co cena referencyjnego m2 SPADA -
    > podobno 100000zł wkładu z Lipca (+premia gw.) teraz daje jedynie ~90000zł
    :(

    Troche po googlowalem i znalzlem dzienniki urzedowe GUS i tak:
    http://www.stat.gov.pl/serwis/du/index.htm

    Ostatnia opublikowana cena za II kwartal 2003 wynosi 2332 cena zostal
    opublikowana w dzienniku urzedowym GUS'u nr 8 28.08.2003, poprzednia cena za
    I kwartal 2003 wynosila 2071 i opublikowana byla w dzienniku urzedowym GUS'u
    nr 5 22.05.2003
    Jeszcze wczesniej IV kwartal 2003 wynosila 2330 Dz. Urz. nr 2 24.02.2003

    Byc moze powinienes sprawdzic wg jakiej ceny ostatecznie wyplacono ci premie
    gwarancyjna, bo wg mnie na poczatku wrzesnia powinens miec ksiazeczke
    obliczona na nowo.

    Pzdr
    Zbyszek