    From: "Zbyszek" <z...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiazeczki mieszkaniowe
    Date: Tue, 16 Sep 2003 16:15:46 +0200

    > W czerwcu składałem książeczkę do wyceny, na początku września ją
    > odbierałem. Dowiedziałem się że póki co cena referencyjnego m2 SPADA -
    > podobno 100000zł wkładu z Lipca (+premia gw.) teraz daje jedynie ~90000zł
    :(

    Troche po googlowalem i znalzlem dzienniki urzedowe GUS i tak:
    http://www.stat.gov.pl/serwis/du/index.htm

    Ostatnia opublikowana cena za II kwartal 2003 wynosi 2332 cena zostal
    opublikowana w dzienniku urzedowym GUS'u nr 8 28.08.2003, poprzednia cena za
    I kwartal 2003 wynosila 2071 i opublikowana byla w dzienniku urzedowym GUS'u
    nr 5 22.05.2003
    Jeszcze wczesniej IV kwartal 2003 wynosila 2330 Dz. Urz. nr 2 24.02.2003

    Byc moze powinienes sprawdzic wg jakiej ceny ostatecznie wyplacono ci premie
    gwarancyjna, bo wg mnie na poczatku wrzesnia powinens miec ksiazeczke
    obliczona na nowo.

    Pzdr
    Zbyszek