    From: Jo Joro <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiązeczka mieszkaniowa i o dalej?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 12:11:17 +0000 (UTC)

    W artykule <b1b2j5$ohr$1@news.lublin.pl> Toomaas napisal(a):

    > Lokaty nie warto zakładać. Ja bym się zainteresował funduszem na Twoim

    Też tak właśnie myślałem. W PKO BP poinformowano mnie że na lokacie 12
    miesięcy mam oprocentowanie 3.8%, a na 24 m-ce 5%. To strasznie niskie
    oprocentowanie (przynajmniej w porównaniu z oprocentowaniem kredytów)!

    > miejscu. W zależności od ryzyka jakie Chcesz podjąć wybierzesz sobie jakiś
    > (Całkiem niezłe są fundusz papierów dłużnych. Stopy procentowe w Polsce
    > konsekwentnie spadają a te fundusze mają jeszcze papiery z przed kilku,
    > które są oprocentowane całkiem całkiem, zatem ryzyko jest minimalne,
    > korzyści na pewno większe niż lokata).

    W jaki sposób inwestuje się w fundusz powierniczy? Można to zrobić w
    zwykłym banku np. PKO, czy też trzeba się udać do jakiegoś domu
    maklerskiego (przepraszam za ignorancję).

    Pozdrawiam
    Jo Joro